Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, February 17, 2011

Shoesesssss of the months..

cewah..tajuk xhengat kan...shoesesss la sangat kan...
ateee dulu masa belajar..teacher ajar...klu lebih dari satu kena ada sss...kan..kan..kan..

kena la praktikkan ye idak...bukan niat nak meriak taw....
kang ada yang cas aku meriak lak......

well kata sharing is caring......:P


last month...aku telah TERSOPING.....sebanyak 4pasang kasut...
ter hoke..ter....
ter membawa maksud xsengaja kan..kan..kan...




january collection...
hahahahah ayat nak cas hartawan jerk kan......
collection la sangat....







my lovely pepel shoes....
sangat comfort jerk..walaupun 4".....selesa dan memuaskan hati...
kasut nie beli melalui katalog....
ko hado men beli2 melalui katalog nie....




my red vincci...
pes time ada heel kaler merah...
sempena CNY katanya...
selesa jugak...sedap pakai...
ala murah jerk pun...less 50%...




black from vincci jugak..
mama aku yang sangat berkenan dengan design kasut nie...
dia soh aku beli...katanya sesuai tuk g keja...
so sebagai anak yang solehah i menurut perintah....
lalalalalalalala dan2 la feeling anak solehah....





green gladiator heels
nie pun beli melalui katalog jugak....
selesa dan lembut jerk....
tapi lum pakai lagi nie.....huhuhuhuhuhuhu




nie la collection tuk bulan januari....
makanya bulan febuari en shukri dah sound...no more shoes tuk bulan nie k....
dan satu ayat amaran dari en shukri...
"abang tengok xpakai kasut2 nie semua..abang derma kat orang..."
helllooooooooooooo nanti owang pakai la cik abang oiiiii......
see..baru beli 4 pasang kasut tuk sebulan dah bising kan...alalalalalalalalalalala



aku pegi keja memang pakai heels la...so drive pun aku akan pakai heels jugak.sebab dah biasa....aku xreti la drive xpakai kasut....korang kalau pakai heels...drive pun korang pakai heels jugak ke korang tukar seliper???????


notakakikuberbunyi: cita2 tuk bulan febuari nie adalah xnak soping..huhuhu harap2 tercapai la cita2 dan impian aku nie hendaknya...adoi lagi 11 hari nie nak habis bulan febuari nie....jalan2 dekat jj macam2 yang aku dah berkenan....sabar..sabar...semuanya demi next month nyer holiday... :P






40 comments:

attyfir said...

sangat cantik semua kasut2 ituh.
kty pun ada beli kasut..tp still patern yg sama jugak..huhuuhuhu..

kty kalo drive , mesti pakai kasut..tak biasa pakai selipar.

Kyra said...

bekenan hijooongan merah tuh...
tertarik memang da bOOm

akak....bestnyaa sopin sakan...

Anonymous said...

terus aku terjeles bila tengok kasut2 ko tu pepel..kalau aku yg buat N3 pasal kasut ni..kompom aku kena sekolah dengan abg gebuku itu..tsk!

sW33tdARLiNG said...

aku kaann geram ngan kaki ku yang stok kembang ni.. susah betul nak cari kasut tauuuu!

SURIA AMANDA said...

lisa drive pakai selipar jer..dah buyung ni pakai selipar selesa kak..

shuhadah Zainol said...

wow.... suka yg green gladiator tu...nampak sexy...:)

dah lama x shopping kasut...last shopping raya tahun lepas..ish lama kan...:)

SyaNa said...

amboi kooo kemain kan
haha tp aku suke la yg hijau nun
meh kabo beli katalog mana
suke la :-)

aku harap cita2 ko tercapai
kekekee

ratusiput said...

jgn ko mkn kasut sudah.ahaha..

Eye_nee said...

4 pasang sekali ko rembat...akk kalau drive bukan setakat tukar kasut..siap tukar kaki ngan ayam sekali..hehe..

Ena said...

wohoooo..

manyaknya... nak satu! hahaha.. cm muat nak mintak2 kah3x..

eMMe said...

amboi purple, ur shoes mengalahkan artis, hehehe...glamour n clas gitu ur taste~ i pun kalah le...hihihi...

intan_blur said...

kasut yg hijau tu yg x blh bla ida..nak pinjam blh..yg penting kasut ko sume vogue

Anonymous said...

folo & BW..

mehla jenguk belog ai..

salam kenal!(^_^)

applemintlady said...

oiiiiii..
bkenan btui nenok kale ijau 2..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

adeh..

yang hijo tu yg tak boleh tahan....
mengancam betul !



tapi kita tetap setia pada hitam dan cream aje... otai kannn..

hehe..

rasp said...

macam ku kenal kasut merah mu itewww...
akak kalo pakai kasut tinggi tu mau ranap kasut tu sis ngehehehe

Dee said...

wei..yg hijau tu ganas ar..bila nak pakai..sure cun punya..

Unknown said...

beb canteklaaa kaler hijau tu ada kelasss....

edane said...

tergelak daku banca pendahuluan karangan u nih. ohw kalau 4 kena ada 4s erk. hahahhaa.. btw i suka kasut hijau tui not...serious comel

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

ting! 2011 ni I lom ada kasut baru ;)
suka gladiator hijau!

Pepel BoNda AmaNi said...

atty's ~ ooo akak pakai kasut nyek...

Pepel BoNda AmaNi said...

Kyra~ heheh berkenan sudah...apa lagi moh la..soping..hehehhe..

Pepel BoNda AmaNi said...

makdara TERdiva ~ hehehehe sama la ngan aku beb...tapi aku abaikan jerk..heheheh

Pepel BoNda AmaNi said...

sW33tdARLiNG ~ lepas beranak agaknya kaki memang kembang kot....huhuhuhu

Pepel BoNda AmaNi said...

SURIA AMANDA ~ akak klu kat umah nak g kedai memang pakai seliper jerk la klu drive...

Pepel BoNda AmaNi said...

Shu Shinju ~ hahaha super lama kan...

Pepel BoNda AmaNi said...

SyaNa ~ aku beli dekat cousin aku..heheheh brand latina..

Pepel BoNda AmaNi said...

ratusiput ~ hahahah duit habis soping kasut kan...

Pepel BoNda AmaNi said...

Eye_nee ~ sekali sekala rembat kena lebih dari satu..hehehhe...wakakakak sian ayam kaki kena rembat..

Pepel BoNda AmaNi said...

Ena ~ hehehhe bleh2..muat ke kasut eida tue akak nak?? :P

Pepel BoNda AmaNi said...

eMMe ~ ahahah kasut jerk kalah artis...

Pepel BoNda AmaNi said...

intan_blur ~ heheh bleh2..tapi kasi aku pakai dulu..

Pepel BoNda AmaNi said...

:: noremy bte rahmat :: ~ salam2..ok i will...

Pepel BoNda AmaNi said...

applemintlady ~ heheheh berkenan sudah...

Pepel BoNda AmaNi said...

a.z.r.i.n.a.03.07 ~ yeah otai2 a.k.a orang lama hehehe :P

Pepel BoNda AmaNi said...

rasp ~ heheheh kasut memori daun pisang tue...

Pepel BoNda AmaNi said...

Dee ~ tue la bila ntah nak pakai nie...

Pepel BoNda AmaNi said...

POSH76 ~ hehehhe ramai yang berkenan dengan kaler ijau tue...

matahati-aishahazhar said...

meriah warna kasut tu..

akak klu drive tak pakai kasut.. hahaha.. ntahlah sebelum ni pakai je.. tapi sejak naik kete lain jenis ni tak pakai lak...

Softtouch [Hanim] said...

lawalah semua kasut2 tu...kelass siap ada january collection gitu...heeeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails