Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, February 28, 2011

CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS

selamat tengah hari semua....korang kuar lunch ke????
huhuhuhuhu aku posa la hari nie.....
ateeeee posa ku masih berbaki 21 hari taw tuk di ganti.....

xpa baru la selim i pas nie kan...lalalalalalalallalalalalalaa jangan jeles.. :P
tengah BW kat umah si cantik manis nie tadi....tetiba nampak lak ada contest dan namaku telah di tag di situ....


CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS

ya ampun gila scary hoke tengok tajuk nyer.....
ada plak aku gambar muncung2 nie kan....
skali godek2 dalam folder gambor yang dah mencecah 512mb tue..terjumpa lak...
gambo yang muncung cam piranha nie..

terus la aku join contest nie...



SYARAT2 ;

1. mestilah menjadi follower blog WawaWinkie nieh ~ i pollow u...u pollow me back..ok tue gurauan melampau.. :P
2. buat satu entry khas dengan tajuk "CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS" dan linkkan terus dekat post nieh
~ N3 nie la...
3. letakkan banner di atas nun kat entry tersebut dan di sidebar ~ i buat menurut perintah
4. letakkan 1 keping gambar SAHAJA yang menunjukkan muncung korang yang cun habis (MESTILAH GAMBAR SENDIRI KALAU LETAK GAMBAR ORANG LAIN AUTOMATIK PENYERTAAN TERBATAL).. ~ hahahah rasanya nie la gambar paling mantop skali aku muncong..ateee xpenah haku dok muncong2 nie klu bergambar..tapi muncong ngan laki tue alwaz la..lalalalala :P
5. tag 5 rakan follower korang (pastikan diorang tahu) ~ mati la..last minit baru nak tag...agak2 diorang hamun i tak??? :P
x. tarikh tutup adalah pada 28 FEBRUARI 2011 ~ hari nie ok kengkawan...
x. pemenang akan ditentukan berdasarkan gambar posing muncung korang yang wa rasa paling cunn habis.
x. hadiah?? SURPRISE..!!


ok gambar muncong piranha aku yang menjadi pertaruhan adalah...





|

|

|


|

|



nie kan..kalu laki aku tengok nie..kompom dia gelak kan aku lagi...nyampah taw....


ok kengkawan yang sangat beruntung dapat tag nie dari aku...

1) shu shinju

2) anida othman

3) gojes gonjeng aka neena

4) inaachik

5) titin

ok aku taw..korang memang banyak gambar muncong2 meletop nie kan...sila buat yer....lalalalalala muahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

32 comments:

-kak LiMaH- said...

hahahahhahahahaha
muncung tuh MAHAI tuh.....=)))

thank's akak tag nama kaklimah =D

NeenaAnuar said...

waa.. sokak ngan contest nie.. thanks sbb tag aku ye beb! hehe.. good luck my dear! ;)

MiYOKO SuKi said...

wakakaka...

muncungness to da MAX....

mana nk cari gambo muncung niii...

btw, thanks akak kos tag sy..hihihi

kathy jem said...

ni mucung terpakas ke apa ni..haha got luck kak.. =D

InaAchik said...

namaku tertera di situ! wokeh2... kena carik gambar moncong blk!

kakchik@ella said...

comel gak eida wat muncung camtu. haha .

Shu Shinju said...

ahahaha...last day baru nak TAG...insyaAllah..I try..:)

makdara TERdiva said...

fuh! seb baek x de nama wa..

gud luck dear :)

tp lg muncong lagi peluang nak menang tu besar..agagagaga

Eye_nee said...

Dah Buleh sangkut baju....tu diaa haihh....heheheh

ieda said...

adoiiiii sungguh2 muncung tuuu
cayuk2 dikk semoga berjaya ekekkeke

PutRee SeJiNjaNg said...

comel..:) gud luck dear

Dilla Ady said...

hihihihi...muncung tu chumel okeh...gud luck dear!

✿ etiey erywan ✿ said...

wahhhh tahniah not!!! heheh god luck lah...

dah aprove dah..hehe th q dear

sW33tdARLiNG said...

baru berhajat nak letak muncung Ika.. aisehh takleh plak erkk...? hehehe

♥MAMASYAZA♥ said...

heheehe, kelakar ada gak contest camni....gudluck

ratusiput said...

ni bukan muncung tp tahan kentut.ehehe..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

-kak LiMaH- ~ hahahaha moncong mak mahel kan...heheheheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar ~ yeah..i know ko memang sokak kan moncong2 nie..hehehehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

MiYOKO SuKi ~ ahahah serik nak moncong dah..hahahahaha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kathy jem ~ hahahaha limited edition punya moncong

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

InaAchik ~ yeah namamu....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kakchik@ella ~ hahahah sis perli i nampak..hahahahah

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Shu Shinju ~ hahaha last day baru i dapat buat u...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

makdara TERdiva ~ wakakakkakakka xpose mak di sini..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eye_nee ~ hahahahahah terbaikkkkkkkkkkkkkk

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ieda ~ hahahaha beria2 kan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

PutRee SeJiNjaNg ~ hahaha fengsan

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Dilla Ady ~ hahaha tenkiu lalink...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

✿ etiey erywan ✿ ~ thanks mummy

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sW33tdARLiNG ~ haahha dah ada hajat sila teruskan beb...:P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

♥MAMASYAZA♥ ~ tue la kak..la nie macam2 jenis contest ada...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ratusiput ~ hahahah syhhhhhhhhhh diam2 sudah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails