Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, December 28, 2009

banjir langsung

dah lama rasanya xda N3 makan2 kat blog aku nie kan.....
hari nie aku nak hidangkan korang dengan makanan yang enak2...
sila pastikan perut korang dah berisi dulu sebelum meneruskan baca N3 nie k..
hehhehehehehehe ye lah..kang xleh nak kosentrate plak nak buat keja..
ingat makan jerk... :P


nie minggu lepas punya cerita la nie...
gila lembab nak hapdet kan...
hari tue masa lunch hour..aku nan si mak buyong kuar makan..tiba2 tekak kitorang teringin nak makan keow teow goreng basah...
hari tue aku rasa masa mak buyong beli tue...
sedap..langsung tiba2 tekak aku nie teringin nak makan jugak...
apa lagi..laju jerk la..kitorang g kedai tue..



keow teow goreng basah....
nie bukan basah dah nie..nie dah cam keow teow goreng banjir jerk gayaknyer...



pekena plak dengan sirap..
pehhhhhhhhhhhhh mabeles siut...



nampak sampai banjir keow teow goreng aku..
nasib baik la sedap kan...
xda la aku nak komen lelebih kan...




mak buyong beraksi merenung masa depan dengan
keow teow goreng basah n nescafe tarik...


memang habis licin aku makan keow teow goreng hari tue..
terlepas hajat di hati nak makan keow teow...
skrang nie tekak aku rasa nak makan keow teow jerk...
*sila jangan speku yang bukan2 yer.... :P*
biasa tengah xbrapa nak sihat nie kan....


8 comments:

POSH76 said...

aku yg tak mak buyong

ikiqzana said...

mmg mknn kegemaran aku tu.. kuew teow goreng banjir.. pehhh mmg sedap.

Ena said...

wahh.. memg banjir betul la kuey teow basah tuh!! heh3x.. banjir pun banjir la kan.. janji sodap.. terliur gak la mater nie nengok walaupun dah bekpes tadi.. heh3x..

Dee said...

sedapnya kuew tiow goreng basah...slurpp!!

iedaLUVsham said...

sedap giler, leleh ai lio aku weh , hahhaha!!!

Aujinz said...

huhuhu..
lapo la plak aku tgk kuey teow nie..

mau makan gak aa.. :D

intan_blur said...

ida sedapnye kue teau ni lembab nih..dah banjir dah..kalah kelantan/terengganu..huhuhuhu...

NeenaAnuar said...

hohoho.. tu memang giler punyer banjir tuh! but it looks delicious lah walaupun oily! takper sekali sekala sebat jerk kann.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails