Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, December 23, 2009

yihaaaaa....

hari nie aku gumbira...
sebab yang pertama..kesihatan aku dah bertambah ok..
mood pun dah ok...
emosi pun dah ok...
dan hari nie jugak..aku best sebab bos aku xmasuk opis..
selepas 2hari bos aku moody terlampau..

xpenah2 aku kena tempias...kemarin aku kena tempias moody bos aku..
uwaaaaaaaaaaaaaaa sadis..sadis....
yang xbleh tahan..dia sound aku...




"aida (bos aku cino..so dia xleh nak sebut eida secara terang2an..) i think u should focus...
nanti2 u YM..."
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
statement maut dari bos aku ok...
selama nie dia xpenah sound aku pun.pakai flat screen jerk langsung kena sound...
ish2..kejam taw...

tapi semalam ok la plak..dia siap cakap..aku baik...
hahahahah xpaham taw bos aku nie..
moody tibo2....*bini eh period kot...ahhahahaahah*


sebabkan hari nie mood aku ok..
hari nie aku nak buat roadshow kat blog kawan2 semua...
yihaaaaa...nantikan kemunculan aku...
dan hari nie aku rasa cam nak hapdet secara marathon la.......


hati banyak senang ooooo...


2 comments:

Unknown said...

melebor senyum senang atiii, hahahha!! :)

::PoRcUpiNe:: said...

hahahahha
cuteeee toiiiii laaaaa pic smileeee tuuuuuuuuuu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails