Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, December 9, 2009

bunga-bunga cinta

orang hari raya korban...tunjuk n story pasal lembu tumbang....
kerbau tumbang....
aku???????????????????


tue pun lepas aku kena sound tepek nan mama aku...

mama: mama tengok bawak balik kamera bukan main...dok tergantung ja kat tengkok tue...amik gambaq dak pun..
aku: (sengeh) dah tue xkan nak amik gambaq kat batu nisan kubuq kot.... (baru balik dari kubur katanyer kan..)
mama: amik la gambaq bunga2 mama tue...
aku: yolah....


ha nie gambar2 aku masa balik raya hari tue...
saksikanlah..tanaman mama aku....
memang subur dan cantik2 banget....


bunga orkid purple....aku suka betoi yang nie..
nyaris2 nak kena cilok nan aku dah...
tapi memandang..mama aku dok usha jerk..teruih cancel...


putih bersih...cantik jugak...


dark purple + kuning....


orkid kuning...yang baru nak menjadi....


white rose


rose merah....



nie pun rose merah jugek..



nie lak antara bunga raya yang ada kat umah mama aku....








pokok xtaw nama... :P


nie pun xtaw....


yang nie pun xtaw jugak....


nie lak felikss skit....daunnyer kat atas jerk....
memang sangat feliksss..



bunga jenjerum kuning...

sementara aku dok amik gambar..bunga2 kat sekeliling umah....
mama aku nan menantu dia lak...(en shukri la tue...)
dok tengok mende ntah kat keta mama aku...



mama n en shukri....
tengah dok kelebek keta..


cam mandur kasi arahan jerk mama aku kan....



ha!!!!!!!!!! takut....
nie lak depan umah aku...
apakah e2...sendiri maw ingat la kan...
dulu masa mula2 mama aku pindah kat c2..memang gerund skit la..
skrang nie dah xbrapa takut la..skit2 sajork...
~masa tsunami dulu..sampai kat kubur nie la..air ombak tue datang.~



nie lak kat belakang umah aku...
belakng pokok2 tinggi tue laut la...




:P nie bunga kat dalam bilik aku...

saja kasi korang fresh mata skit...
tengok bunga2 kan..amacam..ada yang berkenan dak????
hehehehehehhe..nak soh aku ciloks memang xdapek den nak nolong la...
mama aku tue sayang betoi nan bunga2 dia tue ha....susah den nak mencilok... :P

7 comments:

Dee said...

yg purple orchid tu mmg cantik..my MIL house pun dpn kubur..tp xlah dpn sgt cam ur house..kalo dh biasa..xde mendalah kan..

Ena said...

Cantek nyer.. bunga2 tuw.. ha amik jangan x amik.. best la ader camera sendirikan.. leh amik gambar apa2 pun.. bile la ena nak dapt 1 utk diri sendiri.. hu3..

ina mail said...

tangan orang tua kalau tanam jadik je.orked ni susah nak jaga tau. kena org yg betu-betul pandai.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Dee

ha'ah cantik kan...
lorr ye ke...memang kubur tue btoi2 depan umah kita..bukan pintu jerk terus nampak kubur tue..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Ena

:)..xpa la..ada rezeki nanti dapat la tue camera...usaha tangga kejayaan..

Aujinz said...

bagus bagus...
memang cantik kalau rumah penuh ngan bunga..

rumah aku jer tak leh tanam pokok..almaklumlah..rumah tak bertanah...ahaks..

NeenaAnuar said...

waahh.. memang relax aarrr kejap lepas dpt tengok bunga2 tuuu... it's like a theraphy...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails