Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, December 5, 2009

bukan mengidam..tapi teringin

balik raya hari tue...umah en shukri ada buat kenduri korban...
siap ada rojak lagi...kuah rojak tue sedap...aku rasa..better than kuah rojak mak bee...
dengan pedas...semua complete la...
buatan orang kampung kan...sedap la..
aku pun apa lagi..harus la pesan nan MY SIL nak jugak kan....
bekalan tuk kat kl nie kan.... :) cam la kat kl xda jual kuah rojak kan...



aku yang malas...



kebetulan plak hari tue masuk opis...
member aku ada bawak buah kedondong...
harus la...aku bawak balik umah skit kan...



sedap...xmasam pun kedondong nie...
teringat kes yang dekat kedah tue...
perempuan mengandong yang makan kedondong setiap hari sebanyak sekilo...
adoiiii banyak tue sekilo sehari...




pedas terasa kuah rojak nie..
sapa nak kirim..sila kan..aku balik kampung awal muharam nie leh aku belikan...
xmahal...rm3 jerk kot..xsalah aku...satu bekas tau foo fah tue...siap dapat kacang tumbuk lagik..



p/s: hapdet pun versi malas2 jerk kan..huhuhuh
ohhh lagi satu kalu kat belah2 utara kami panggil buah kedondong nie buah amra..
ada taw ka????
hari nie aku nak g terjah PC fair la...nak servey2 barang skit...
sapa2 yang turun ke PC fair KLCC tue..rojer2 la... :)

10 comments:

intan said...

dah lame aku x makan kedondong..murah giler kuah rojak nih..blh la kirim..huhuhuhu..xpun ko bgtau jek kat mane ko beli nih..nnt aku terjah kat sane

[z@ck] said...

wah..buah kedondong tu sama gn buah umbra ka..

aien~s corner said...

ceh2.. awl2 tringin.. lame2 megidam.. hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

intan

bleh2 xda hal..klu ko betoi2 nak..nanti aku balik kg aku belikan..
(kat kampung laki aku..jitra..ko nak g beli sendiri ke??eheheheh)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

[z@ck]

ha'ah kedondong is amra..amra is kedondong

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aien~s corner

heheheh amin..amin...mudah2an..

NeenaAnuar said...

Sisssssss!! kite nak kuah rojak tuuu... kite bukan nak 1.. tapi nak 2.... wakkakakaka... giler tamak kannn.. takper lar sis.. saja jer.. itu pun kalau tak menyusahkan sis belikan lah 3 tuk kite.... hahahaha...

Cik Wanie said...

sedap ke kak buah kedondong tue,
wanie x pernah rasa lah..

tapi kalau kuah rojak tue,
mmg selalu mkn lah,
sbb mama buat sendiri:)

POSH76 said...

saja jer taw tayang2 kat aku...dah ler aku tingin sedapnyer meleleh air liur hehe

psst: ada apa2 ker beb

Deqna said...

meliur air liur....

nak kirim kuah rojak tu boleh?? tak kisahlah berapa pun.. satu ke dua ker... ikut senang org yg nak gi beli tuh...

makan lak ngan kendondong.. fuh...

p/s: malam tadi makan rojak gak.. beli kuah kat kuala kangsar kampung made gak..sedap gak.. tapi buah sengkuang takde ganti ngan buah pear.. sedap....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails