Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, December 6, 2009

Y.E.S Warehouse Sales

aku rasa kan..akhir taun jerk...melambak2 warehouse sales...
jalan sana..nampak banner warehouse sales..jalan sini..nampak lagik banner warehouse sales...
tinggal simpan duit banyak2 jerk...ha..memang xlarat nak tawaf la warehouse sales sana sini..
al-maklum la..kebanyakkan co. kan..ujung2 taun dapat bonus...
*ohh co.aku xdapat bonus ujung taun harap maklum yer..uhuhuhuhu sedey :(*
apa lagi kan...serbu warehouse sales la...

aku pun belum berkesempatan nak pegi warehouse sales taun nie..
sibuk melampau..lagipun kalau aku ajak en shukri tue..
ada jerk jawapan yang dia nak kasi..nyampah aku..naik darah jerk...
baik xyah kan...dok ko c2 diam2...

antara warehouse2 sales yang aku taw...



warehouse sales tuk kasut..bermula dari harga RM1...
dekat bukit serdang.....



start 5/12-13/12
ha..still ada masa..sesapa yang teringin nak pegi tue..apa lagi...sila la nyek..



nie lak..warehouse sales pakaian..dekat pearl point jalan klang lama...
aku pun xpasti la sampai brapa hb...al-maklum la..sambil drive..sambil amik gambar kan...
xdan nak tengok lak...




nie lak warehouse sales..macam2 ada.....
dekat DKSH jalan universiti PJ...

DKSH Malaysia Stock Clearance Sale (price List updated)

DKSH Malaysia Sdn Bhd
Discount Duration : Sat, 5 Dec 2009 - Sun, 6 Dec 2009, 9.30am – 5.00pm
Company : DKSH Malaysia Sdn Bhd
Location : DKSH Malaysia Sdn Bhd, Lot 74 Jalan Universiti, P.O. Box 77, 46700 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Promotion : DKSH Stock Clearance + Pricelist!
Products Offered :
  • Scholl shoes
  • Household appliances
  • Pesticide control products
  • Test kits
  • Oral care products
  • Personal care products
  • Toiletries
  • Pet care products
  • Health Supplements
  • Cameras
  • Watches and clocks
  • Chocolate
  • Baby milk powder
  • Snacks and oats
  • Brands Offered :
  • Scholl
  • Morgan
  • Casio
  • Timex
  • Citizen
  • Ferrero
  • FritoLay
  • St Ives
  • Secret Garden
  • Hirudoid
  • Seresis
  • Rosken
  • Colgate-Palmolive
  • and many more


  • selain tue...warehouse sales metrojaya dekat stadium shah alam..pun ada gak...
    banyak lagik la sebenarnya..aku pun dah xingat dah...
    nie aku kasi korang skit2 jerk la...
    mana taw kan...klu korang ada kesempatan tue...apa lagi...serbu la....
    laki aku dah xnak layan aku dah pegi warehouse sales..huhuhuhuhuhu...
    ~aku nak cari laki angkat la...tuk buat temang aku pegi warehouse sales...eh bukan teman jerk tukang bayar sekali..huahauhauhauahuahuahuahuah~

    5 comments:

    NeenaAnuar said...

    hahahaha.. boleh lak buat laki angkat yek sis? heheehe..

    tapi pun... hujung tahun nie.... banyak benorr sales sana sini.. sampai kite pun dah naik feninnn dahh....

    ::PoRcUpiNe:: said...

    fuhyoooooooooooooo...
    ne stanby money je laaa...
    indah nyeee dpt soping..
    hilang stress..
    penawar duka lara

    iedaLUVsham said...

    ko dok kl beshhh arr banyak sale, aku dok ipoh ni xberapa rrr,ekekeke!!! :)

    POSH76 said...

    untung beli ujung taun ni...

    beb kalu hang ada info pasal perfume sales kasik taw aku yer...aku sanggup ponteng keje hehe

    Deqna said...

    tak sabar nak tunggu bonus ni.. nak YES gak nie...hahaha

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails