Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, December 5, 2009

Nasi ganja greenwood

walaweh tengok tajuk bikin gempak beb....gerund seyyy..
kepada bapak2 polisi di luar sanun..tolong jangan tangkap aku..
aku pun xtaw pasai apa orang panggil nasi nie nasi ganja...
~agaknya addict kot lepas pekena nasi nie sekali..kompom maw lagik..~

hari selasa hari tue..aku pegi hantar abang aku ke PUDU...
lepas abang aku naik bas...apa lagi kan...sesi mencari makanan la plak...
lagipun masing2 dah lapar giler dah time tue...
mula2 aku nak g makan nasi ayam mancongkam tue..
tapi en shukri lak teringin nak makan..nasi ganja greenwood ...
dah la tue..kena tapau..sebab kat c2..xda table tuk makan2..
memang tuk tapau jerk..

dah la lapar kan..dari greenwoord nak ke puncak jalil tue bukannyer dekat kan..
harus la muncung aku dah macam apa dah kan..
aku dah lapar giler siut..dia lak leh nak tapau2 bagai kan..



en shukri tengah beratur nak beli nasi...
masa nie..pehhhh xtahan beb bau ayam goreng tue..huhuhuh nanges aku..


sepanjang perjalanan dari greenwood ke puncak jalil tue..
aku diam jerk..perut dah siap berbunyik2 lagi tue...
lapar btoi la tue....
elok sampai umah...en shukri mandi..aku solat..
elok dah habis solat..aku tengok en shukri dah mengadap nasi tue...
pas tue dia dok suruh aku makan lak..
dalam marah2 majuk2 tue pun...
tatap gak buka bungkusan nasi tue..
sebab bau dia...pehhhhhhhhhhh memang mantop beb...
sedap giler siut.....


nasi ganja....~gambar ikhsan dari en google..~
nasi tue lauk ayam jerk aku rasa....ayam besar lak tue..
kira puas hati la ko makan kan...dengan sedap terangkat lagi...berbaloi2 aku tahan lapar..
memang sedap la nasi ganja nie..aku rekomen la kat korang...

p/s: tempat jual nasi ganja nie..depan stesen minyak shell taman greenwood...pandai2 la korang cari no...


5 comments:

[z@ck] said...

nama nasi ganja..
saja bikin gua addict saja..
ehehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

[z@ck]

hehehehehe xpasti la pasai pa panggil nasi ganja...

NeenaAnuar said...

uikk.. ade ganja?? bahaya ni sis.. kalau makan leh jadik 'high' tak nie? hihihi.. tapi nak cuba lah jugak nanti.. thanks for sharing! :))

POSH76 said...

mesti sedap ni kan nanti lah aku habis pantang siap aku serbu hehe

Deqna said...

isy isy namanya.. menggerunkan siot...

mungkin sape yg makan nasi tu sumer addicted terus org panggil nasi ganja..hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails