Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, December 28, 2009

makanan sajo2..

makan2 lagi...xpa la..kira hari nie aku mengisytiharkan blog aku sebagai blog JJCM bersama PURPLELICIOUS.. :P
kali nie makan apa lak nyek...
masih berasaskan keow teow....cuma lain skit la kali nie..
xkan hari2 nak bedal keow teow goreng jerk kan..
kang muka aku pun leper cam keow teow plak kang..


tapi sebelum aku hidangkan korang dengan makanan...
aku kasi korang minuman dulu.....
:P


nescafe o ais...(mak buyong punyo)


juice tembikai...nie aku punyo....
mula2 tue mintak fresh oren....xda...pas tue mintak laici..pun sama jugak xda....
huhuhuhuhuhuhuhu semua xda kan..tutup jerk la kedai...cewah marah nie...


nie la makanan aku...
keow teow apakah ini....




keow teow ladna...
peghhhhhhhhhh...sedap wei....


terasa lapar plak masa dok menaip N3 nie...
huhuhuhuhuhuhu

nie jerk yang tinggal...isi ayam dan kacang peas....
yang lain semua aku bedal....tue pun isi ayam tue..melambak sangat dia letak..
xmampu aku nak menghabiskan semua...
nampak sangat sedap n menyelerakan...



10 comments:

Ena said...

yum..yum.. memg lapar la tengok kuey teow ladna tu.. lom lunch lg nie.. adeyh!

POSH76 said...

aku suker jer beb apa ko tepek pun aku layan gak....hehehe

pastu kang diet aku pun kerlaut...hehe

untung ko ada kawan satu kapla hehe

Aujinz said...

hah..
setiap kali makcik nie post n3 makanan..

aku punya diet mesti hampir hampir larut..

nasib baik aku dah pekena kopi ) tarik kaw tadi..

Dee said...

alamak..terliur dh ni..x sabar nk kuar lunch..

intan_blur said...

arghhhhhhhhhh..ida..ko saje la buat aku terliur...ko memang dengki kan...?

[z@ck] said...

tiba2 lapaq..
salahkan akk sbb tempek kt blog!

::PoRcUpiNe:: said...

ya rabbbii...
lemah tol gue tgok mkanan ni....
mak buyongg mesti ade je kan..
heheh

NeenaAnuar said...

uuishh.. sungguh menggiurkan aiyak tembikai tuu...

ikiqzana said...

nyumm2.. sedap nyer.. ni yg klu mkn pasti badan akan naik.. ni pun terasa bdn ku dh naik.. sobsob..

Awien Ghazi said...

yum sodapnya... next time bila msukkan entry JJCM ... jgn lupa bagi tempat, alamat, no tepon restaurant skali... mana tahu... panjang langkah kami nak kesana utk mencuba... keep it up dear ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails