Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, December 28, 2009

FM from Singapore

yahoooooooooooooooo dapat FM dari my lovely prenz....
dia baru balik bercuti kat singapore...
dan sememangnya aku pesan nak FM jerk kat dia...


cantik kan....

suka aku ...hari tue dia datang umah...amik barang n kasi FM nie dekat aku..
thanks yang....nanti beli lagi k kat kita... :P




singapore zoo....
nie frame magnet....




uniknya singapura...
nie lak FM....

dah dapat FM apa lagi kan...
harus la ke letak dekat peti ais....



letak kat sebelah burung kakak tua.....
dah penuh dah fridge aku...nan magnet....



ohhh ada lagi space bahagian bawah...
ha..ada sesapa nak kasi FM lagi x...
kecik tapak tangan stadium bukit jalil aku tadahkan....


7 comments:

Ena said...

wahhh.. banyakknyerrr.. dah nak penuh dah tuw.. he3x.. rajinnyer..

ikiqzana said...

penuh dh 1 peti ais.. cantik bangat fm dari singapura tu..

POSH76 said...

mak aii manyaknyer santeklah FM s'pore nanti kalu aku gi mana2 mesti ko masuk dlm list geng FM k...hehe

nURmALa mAZLan said...

amboi...penuk peti ais ko..

intan_blur said...

cantik dowh...kat peti ais aku 1 ape pun xde lekat2 benda alah tuh..klu ade..mau ank2 aku nak buat main

atie said...

amoih..promosi nampak..hmm, tu je la yang kite dpt bwk blk tuk ko yang... :)

NeenaAnuar said...

uuuuu... memang cun lah yg singapore FM tu.. i loike!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails