Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, December 25, 2009

Rumahku di kunjungi sanak saudara

hari nie cuti sempena christmas kan...
apa plan korang???? cuti 3 hari nie..xkan dok umah jerk kot...
aku nie sebenarnya xda la plan nak g mana2 pun...
cuma nak jumpa dengan member blogger aku jerk...
nak makan2 nan nak kasi kuah rojak dia...
tiba2 plak semalam..pukul 2 pagi...
ada orang bagi salam dekat umah aku...
masa tue aku nan en shukri lum tido..
en shukri tengah layan internet...aku tengah layan shanghai noon..

rupa2nya rumahku di kunjungi makcik2 aku...
makanya penuhlah umah aku hari nie...
dan terpaksa jugaklah aku mengenselkan janji2 aku nak jumpa member blogger aku tue...
sowie ye sis....next time kita date lain k.....


agaknya manalah tempat best yang aku nak bawak makcik2 aku nie nyek....


buntu..buntu...buntu...nak cari lokasi menarik nak bawak diorang pegi jalan2...
*sampai tertido2 baby tue buntu punya pasal..hahahaha*

7 comments:

Aujinz said...

buntu eh?..
errmmm...

bawak gie makan makan aaa..ahaks..:))

[z@ck] said...

ahahah..
warehouse sale ada lagi x?
bawa g situ...

hihihi

PUANSTOBERI said...

apa lagik...bwk ke klcc lew. Huhu

NeenaAnuar said...

oh no worries! maybe next time keh! tetamu yg dtg haruslah diutamakannnn..

tempat banyak sis... tapi confirm penuh gilerssss sbb cuti2 nie kan.. kalau nak gie kene gie awal2 lah.. enjoice! :D

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

POSH76 said...

tomei nyer baby tu....pi soping complex laa....hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails