Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, November 22, 2010

kasi lelemak dalam badan kawan...

hai munin uollllsssssssssssssssssssssssss......
aduh kemalasan melanda hoke.......setelah 5hari bercuti...adalah terbaiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkk

hari nie masuk keja...momentum tuk berkeja lum mari lagi....
sebabkan lum mari e2 momentum kita kasi hapdet blog dulu yer....

nie pun sebenarnya dah lama terperam dalam draft nie...
godek punya godek terjumpa...
apo laie.....kita karang bikin N3 la....hehehehheheheheh

hari tue aku ngan akak nie g lunch dekat tesco kajang....
sebabkan dah lama lelemak dalam badan aku nie...kesepian..
makanya hari tue..sila la kasi kawan kat lemak2 dalam badan nie yer cik pepel...
:P




tersenyum simpul lepas soping barang nak buat trafle....hehehehehhe
nie la pembuat trifle ngan kek moist tue....





senyum simpul dari orang yang asyik dapat makan pree....
hehehehe orang buat makan..aku makan....harus la senyum seindah suria ja kan.. :P




makanan lum sampai...kita makan yogurt dulu..
kang lelemak sentap lak..kelaparan..hahahahahahahaha



nie menu aku....
chicken chop ngan nescafe o suam....


hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bukan la yang terbaik penah aku makan..
tapi sebabkan lapa...tatap gak habis licin...
tapi gambar lepas makan...xmo la amik..kang nampak na...kebuluran aku nie... :P




ok..time tuk melawat 'umah' kengkawan lak..........
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
*banyak xtvt menarik sepanjang 5 hari bercuti kat kampung..antaranya..jumpa blogger2 penang...besttttttttttttttttttttttttttttt*


27 comments:

rATu kEBaYA said...

memang susah nak jumpa yang terbaikkan... yang penting tetap habis...

Lovely Bella said...

waa syoknya akak cuti yerk... ermm.. mesti rase malas tahap gaban dah nih.. :) morning to u !!

Softtouch [Hanim] said...

wa...chicken chop...laparlah....xsabar nk tau cerita pasal 5 hari tu...

Nazz@Purple said...

sedap tu..

A D I A said...

cantik tile kat inding tu ye, cam kat dapur aku.

Ena said...

tak pe la yang.. janji tak membazir.. itu lebih baik kan.. heheh

ikiqzana said...

ala xpe pon cik pepel pon dh kecik kurus dh.. x tmbh lemak pon. hihihi

-aNida OtHmaN- said...

wooo sdp nengOk tuh haa.....lelelemak lah sngt badan akak tuh...takdak MAKNANYAA.....

tuhlaa tak sabaq nie tgg pic hat dalam gelap gelemat tuh....hahahahaha

best jugak Jmpak akak + famiLi...terbaikkkkkkkkk

SURIA AMANDA said...

MOTIP AKAK LETAK GAMBAR MAKANAN lISA DAH TAU DAH...

Eye_nee said...

Kau bercuti 5 hari Pepel...surga ko yer..siap dapat jumpa bloger lagi....jeles u

Dee said...

kdg tu mmg x sedap..tp sebab lapar balun jelah..hehehe..

mier@merr said...

ala.. bila lah nk wat trifle neh,,

ieda said...

hahahhah kalau chic chop nie .. susah nak dpt yg sedap kann .. kalau dah lapoor hentam jer hehheh
nak2 kalau makan ramai2 nie :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

rATu kEBaYA ~ hahahaha lapa katanya kan.. :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Lovely Bella ~ bestttttttttttt sangat cuti..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Softtouch [Hanim] ~ heheheh nanti kan N3 seterusnya...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Nazz@Purple ~ bleh la..so..so jerk..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

A D I A ~ hahah ko memang dengki nak cakap aku cantik kan..wkakakaka :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Ena ~ btoi2...membazir e2 amalan syaitonnnnnnnnn

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ikiqzana ~ kurus ke??? ahhaha rasa cam dah membuncit jerk ha...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

-aNida OtHmaN- ~ nanti akak transfer akak tagged nyek..best jugak dapat jumpa nida, sofia ngan semuaaaaaaaaaaaaaaaa...besttttttttttt sangat...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

SURIA AMANDA ~ sila la cari chicken chop nyek nanti. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eye_nee ~ nak jumpa ko tapi ko tanak..huhuhuh sedey2.....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Dee ~ ahahahha e2 la pasainya...pakal jerk tengah lapar kan..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mier@merr ~ buat2 nanti kasi kita skit nyek..hehehe :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ieda ~ e2 la kan...

zura@iwan said...

lunch western...cedapnya..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails