Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, November 18, 2010

menerai...dan di teraikan..

hahahahaha tajuk xbleh blah kan....
menerai dan di teraikan..
samadengan...aku dah terbeli baju nie......huhuhuhuhuhuhu




cun dak????
baju tue..bukan aku la...
tapi klu nak cakap badan aku cun pun apa salahnya.. :P




semuanya berlaku secara tidak sengaja hoke....
nie semua gara-gara raya posa xdak baju raya la nie...
langsung aku terbeli baju nie...
abestos betoi....tapi ok la...hujung2 taun nie kan..banyak jemputan mengawan.. :P so bleh la pakai nanti kan..hehehhehehehe


korang dah makan...aku tengah best2 makan ketupat nie time nie...hehehhehe jangan marahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

26 comments:

Dee said...

cantik2..cun melecun..

A D I A said...

phewwit, lawaanyaaaaaaa baju tu. body pun dah slim melim ye, ke sbb pakai baju itamm?

mode : takleh terima kenyataan ko dah slim.

Lovely Bella said...

Erk.. ahkakkk.. baju tuh cam bella nyer jerk.. waaaa!!!

ct fad said...

fulammak...bile lah boleh aku nak sarung kebaya lagi ek...ni baju kurung pun dah hampir2 sesak dah..huhuhu..

POSH76 said...

cantek tu beb rugi tak beli...hehe

::PoRcUpiNe:: said...

kak,u look gorgeoussss...
heheheh

sudahhh ramping mcm anak dareee u!

Aujinz said...

iyer laa iyerlaa..body slimm..
kang tak puji...tarik moncong plak..
koh koh koh

Deqna said...

terai jangan tak terai..

p/s: jemputan mengawan ke mengawen? hehehe

ratusiput said...

pergghhhh badan ko purple...meletopssssssss!!!!!!!!!jeles...!~

Mimy Hamid said...

hamboi badan dah keding balikk..kalah orang nak mengawan tu nanti

-aNida OtHmaN- said...

mak aiii rampingnyaa..chantik gak bj tuh

Cik Pah said...

ohh..sedehh..dari anak satu sampai skang..kebaya ketat aku tuh hanya duk dlm almari saje.. hanya mampu pandang..tak tau zaman biler nak pakai.. degil betul lelemak aku nih..tak mau kluar..

makdara TERdiva said...

wah! badan dah solid..jeles aiii :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Dee ~ baju ke yang cun tue...hahahaha... :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

A D I A ~ ahahahahahah :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Lovely Bella ~ alamak ye ke..??? dah kembar xseiras la kita lepas nie..ahhahahaha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ct fad ~ apa kata ko derma baju kebaya ko tue kat aku kak..hahaha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76 ~ dah selamat dah dalam almari aku nok..hehehe :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

::PoRcUpiNe::~ alamak fengsan...hahaha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz ~ hahahah ko memang dengki ngan aku kan nok.. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna ~ hahahaha mengawen n mengawan la deqna... :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ratusiput ~ *blusher2 aku kak..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Mimy Hamid ~ ahahahahaha aku obershadow ko lak nanti nok.. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

-aNida OtHmaN- ~ ahahahaha baju tue memang cantik nida...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Cik Pah ~ apa kata ko derma kat aku kak...hahaha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

makdara TERdiva ~ skrang dah ada 'spare tyre' hoke kat perut haku nie ha..uwaaaaaaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails