Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, November 12, 2010

aku mengidam lagi??????????

wah...masing2 laju jerk kan...nak tengok aku mengidam kan......
hahahahaha saja jerk gimik harus lebey....

gila....bukan aku hoke yang mengandong......
pantang 100 hari masih berbaki lagi...please try again later..
aku mengidam nak berjalan jerk...ahhahahahaahhaha


hahahahaha..ok2..back to story...
heheheheh....masa cuti diwali hari tue...
family aku...pakat ramai2 pegi berkelah dekat teluk batik....
kami pegi 4 biji keta.... 3 dari taiping...... aku harus la dari kelumpo kan...

bertolak dari umah kul 8.30 pagi...kitorang pegi ikut kapar-kuala selangor-sungai besar
sepanjang perjalanan ... trafic lancar..gudddddddddd..amani sangat xcited dapat naik keta..
marah klu aku baringkan dia...nak berdiri ewah2..ko..sakan kan...
dah la bum2 skrang nie..xlarat bonda nak pegang lelama nak oiii....

sampai dekat teluk batik kul 12 cam tue..
family abang aku dah sampai dah..dah siap book parking segala bagai dah...
teluk batik hari cuti parking adalah *&**^%^ skit...
abang aku kan dok dekat TLDM lumut tue jerk...
so harus la suruh dia pegi cari parking terbaik dulu la kan... :P



sebahagian dari adik beradik mama aku...
nie adik2 mama aku yang gegurl jerk...
yang boy2 semua xjoin....tue pun ada sorang lagi makcik aku xjoin...
sebab...jangan tanya aku kenapa... :P
dah ramai2 cam nie..biasa la..ada yang tengah makan..ada yang tengah bergosip...
macam2 ada...





antara menu kami hari tue...
ohhh ada lagi..mama aku buat nasi tomato....
xsempat lak nak snap..
kang ada yang terliur lak kang...
hehehehhehehehe
makan adalah superbbbbbbbbbbbbbbb...mabeles...




jauh menung mama...
ohhh yang pakai t-shirt coklat tue bukan ayah aku taw..
heheheh tue pak teh aku....adik ipar mama..
tapi sebabkan dia sebaya ngan mama aku..so memang la nampak dah tua kan.. :P
ampun pak teh..





yang kat belakang tue tok aku...
dia la yang dok sibuk cakap xpenah sampai lagi dekat teluk batik...
makanya..kami pun decide la nak bawak tok berkelah kat sanun...
yang tengah dok tunjuk tulang ikan tue lak mak lang aku.....
memang terbaiikkkkkkkkkkkkkk la...
walaupun mulut ada skit puaka kan..hahaha
well orang2 utara memang klu dengar kat mulut nie...xbleh blah..tapi hati baik..
kan..kan..sapa orang utara ngaku cepat wei.....shu..nida..tolong ngaku.. :P



yang pakai baju n tudung pepel tue..makteh aku..
kesayangan aku nie...
terbaikkkkkkkkkkkkkkkkkkk muah2...
ha yang kat blakang pakai baju puteh tue..klu xkenai jugak..xtaw la kan...
hehehehe...




oppssss yang baju ijo perut muncit tue...akak ipar aku..
sabahan.... cun dak?? ahhahaha...tapi muda dari aku wei....
tapi dia tatap panggil aku adik...hahahah i liiikkkkeeeeeeeeeeeeee terasa muda di c2...



yang tengah tersengeh tue..mak su aku..
adik mama yang bongsu...
mama aku adalah anak kedua...so yang gegurl nie semua adalah adik2 dia...



budak xsen dalam keta xnak baring nie..
xyah di kenalkan lagi...hehehehheehhe...
dah besar kan amani...
baru lepas main pasir...
daddy dia bawak dia main pasir...ish2...nasib baik anak ko xajak mandi laut kan... :P




yang pepel dan cun nie...*sila jangan muntah darah yer...* sapa lagi...
harus la..bonda amani kan..hehehhe






mama kesayangan hamba.....
yang kecik tue..cousin aku...




abang aku....
i lap u angah...nie la satu2 nya adik beradik aku....


makan secara beramai2 begitu adalah sangat besttttttttttttttttttttttt
dapat berkumpul ramai2 begitu pun adalah sangat besttttttttttttttttttt
macam2 cerita ada....
gosip keluarga xyah cakap la..hahahahahha terbaikkkkkkkkkkkkkkkkk



amani seperti biasa...di mana saja...
tidooooooooooooooooooo dan bedong adalah harus...
mentang2 dok tepi pantai...best la dia layan tido...
angin sepoi2 bahasa jerk kan....



lepak2 dekat teluk batik sampai petang....
tok aku sound...kita nak dok kat sini ja ka...
jom la kita p jalan kat pekan lumut lak...

kemas barang2 semua...gerak balik umah abang aku dulu kat dalam kem TLDM tue...
malam baru kuar pekan lumut...
dan sayangnya..malam tue adalah hujan..so non hado la nak melepak kan...
huhuhuh sadis..sadis...xleh bergedix kat pekan lumut....

pegi beli barang2 hasil laut..pas tue balik umah abang aku..tidoooooooooo
sebabnya..esoknya....masih ada destinasi percutian yang nak pegi...

kemana...destinasi kami???????????? nantikan....:P




21 comments:

Ena said...

yerla kalo kat teluk baltik tu bila weekend jer tak mencelah pun susah.. penuh yg amat.. tapi kalo p weekdays.. wallamakkk.. teluk batik ana yg punyerrr.. haaaahahahhaha.. eh! over pulak..

meriahnya tengok family berkumpul.. jele pun ada.. sbb dah lama tak dapat berkumpul camtu..

amani.. owh! bangus sungguh! still nak berbedung lagi.. syorganyaaa,,,

Cik Ina Do Do Cheng said...

Amani tu hairband forever ye.dah pink pulak.ko jangan sampai si amani tu cakap , apa ni mama rimaslah.Masa ni bolehlah, ko touch up apa apa, dia diam je.khe khe

Pepel BoNda AmaNi said...

Ena ~ e2 la..manusia ramai gila..

Pepel BoNda AmaNi said...

kak ina mail ~ kena pakaikan dia hairband kak..baru nampak gegurl skit..rambut pacak2 kang orang ingat boy..hehehehe

SURIA AMANDA said...

wah..best giler..sib baik akak tak letak gambar makanan jer...hehehehe...rindunya nak berjimba ngan family ramai2 mcm ni kan?

Cik Pah said...

amboi ko..gi pantai pun pakai tudung lilit lilit..biar panas tapi style kene jaga kan.. muka ko cantik pakai tudung camtuh...tapi aku takleh lah..dah cuba tapi buruk benar rupenya..muka dah kembang ..

matahati-aishahazhar said...

dah lama tak ke teluk batik.. bilahlah nak sampai lagi ni

Softtouch [Hanim] said...

bestnya nberkelah ramai2..sy suka suasana mcm nie...rindunya nk kelah ramai2...

baiklah amani ni, boleh tido dimanan sahaja..senang nk bwk berjalan..xbyk ragam yer..gud girl lah..dahlah comel bulat..haah nmpak dia dah besar yer..

shuhadah Zainol said...

yer... oqang utaqa semua tersangatlah baik..walaupon mulut ada sedikit laser...wahahahhahahaha......

ok..dah ngaku... dapat ape upah erk...

ratusiput said...

tu ar amani ni...ske pakai hairband ekk...tu tandenya nk ngate kan dia gerl ok....cover rambut pacak...ehehe..

Anonymous said...

lumut teluk intan dekat la tu..sok majlis kawin bulan 12, sila dtg okeh..ops!!!

InaAchik said...

humag aih, rambainya rombongan nok...
mmg best r picnic ramai2 cenggini...

Pepel BoNda AmaNi said...

SURIA AMANDA ~ sebab tue xletak tue..:P

Pepel BoNda AmaNi said...

Cik Pah ~ hahahah harus cik pah...vogue tatap kan..

Pepel BoNda AmaNi said...

rATu kEBaYA ~ jom kita g ramai2..

Pepel BoNda AmaNi said...

Softtouch [Hanim] ~ best sangat dapat berkelah ramai2 cam nie

Pepel BoNda AmaNi said...

Shu Shinju ~ ehehhe ada2 nyusul kendian... :P

Pepel BoNda AmaNi said...

ratusiput ~ harus nok..nak nampak skit cam gegurl kan..

Pepel BoNda AmaNi said...

makdara TERdiva ~ heheh sila jemput okeh... :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Iena ~ rombongan tok nab ke teluk batik nama nok...

Mimy Hamid said...

best giler family ko..meriah giler....aku suka la gathering camni...seronok giler...syok je amani tido...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails