Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, November 23, 2010

awas bila masuk ladang

tajuk xhangak2 kan...bikin suspender jerk kan... :P
yelah skrang nie ladang2 nie...sangat kontrobesi kan....


kalau dah sampai ke CH...antara destinasi wajib kita terjah...
apa lagi kalu bukan ladang teh kan...bukan ladang bikam yer tawan2.. :P





ladang teh yang sangat cantik dari jauh...
ehheheheheheh dekat dah xcantik dah..



tapi yang xbestnya...sebabkan CH skrang di landa ujan...so nak berjalan2 dalam ladang teh tue adalah sangat xbest...
licin hoke..kang ada yang tergolek dok kat sanun...

bikin malu..nanti masuk u-tube lak.. :P




nie otw nak ke ladang teh nie...
tengok tue anak buah aku bergaya dengan 'cipek' aku....




opppppppppppppp terlebey mendada di sini kan....
sangat xsesuai... :P



jalan yang sangat licin...nak bergambar pun takut2...
pegang besi tangga tue kuat2...takut tergeliciaq lak sat g....




maklang si pemetik pucuk teh...
hahahahha tapi muka maklang cam tue sangat suweeeeeeeeeeeeeetttttttttttttt



kat bawah nie family aku jerk..
yang lain semua tengok dari ataih jerk...
nampak na cam jakun kan..hahahahaha
ahhhhhhhhhh lantak la..kata dah sampai CH harus la turun ladang teh kan...



kami lagi..kena turun pelan2...
licin..awas...




tengok tue cousin aku sorang tue..sampai ke bawah sana dia turun
nasib baik xjatuh licin...klu x..ko tinggal sebab baju dah kotor.. :P


lepak2 lebih kurang setengah jam kat ladang teh...
pastue kitorang meneruskan perjalanan lagi..masih banyak tempat yang nak g kan..
masih banyak bende yang nak di borong......


sebelum balik masuk kedai kat ladang teh tue dulu..
setakat pusing cuci mata boleh la....



mama yang dukung amani yang tengah tido....
amani nie kan asyik tido jerk...mama aku xkasi aku dukung takut amani terjaga katanya...sebab dalam keta lagi mama aku dok pangku amani kan...
aku okkkkkkkkkkkk jerk la.. dapat aku bergedik kan....hahahahaaah
*lupa diri kejap kata dah ada anak..wakkakakaka :P*




sambung lagi... :P

36 comments:

rATu kEBaYA said...

adalah paling suka bila tgh berjalan ada org pegangkan anak.. rasa diri masih anak dara pulak... selalau bawak anak buah untuk handle anak2 akak...hehehe.. gediks je

makdara TERdiva said...

gerammmm btulla...pegi cameron tak ngajak.. :P

Ena said...

huhu.. best tu.. p CH..

jauh amani berjalan ek?? hehe

Softtouch [Hanim] said...

lcin yer..nasib xde sape2 yg jatuh...riso ngan org tua2...amani..tido lagi...

Cik Pah said...

ada beli madu tak ? aku beli dulu 2 botol kat bee's farm..mmg bagus madunyer..bagi kat anak anak setiap pagi satu sudu kecik ..

SURIA AMANDA said...

lamanya rasa tak pi cameron..last pegi tahun lepas bulan 6 kot sebelum along jatuh sakit..

Shu Shinju said...

bestnye..tempat yg shu paling suka ni...:)

rasp said...

lama banget me tak ke CH...
bila mau repeat nie...

Deqna said...

wah sakan si kecik tu jalan sekali yer.. gi tempat sejuk2 pulak tuh..
memang amani bakal mengikut jejak mak dia.. kaki jalan..

POSH76 said...

aku pi gak tapi tak pernah berani turun sampai kat bawah tu....bessnyer korang pi beramai2 hehe

mahira oya said...

bestnya kamu di ladang...hati2 sbb nnt gamba byk sgt..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

rATu kEBaYA ~ ha e2 la..memang best la...dapat menggedix tanpa batasan..ahhaha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

makdara TERdiva ~ hahha next time.. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Ena ~ e2 la sakan amani berjalan..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Softtouch [Hanim] ~ ha'ah licin..amani as usual la..tidooo zzzzzzzzz

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Cik Pah ~ kali nie pegi xsempat nak beli madu sebab ujan..xmenyinggah la kat bee farm's tue..huhuhuh sedey..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

SURIA AMANDA ~ nanti bawak lisa junior lak g sana nyek..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Shu Shinju ~ hehhe nanti ajak mr sayang g nyek...tapi lepas kawen la..baru best..hahahah tettttttttttttt

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

rasp ~ jangan lupa ajak kita jugak nyek..heheh :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna ~ eheheh ada talent tue..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76 ~ ramai2 pegi memang best...hapening sungguh..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mahira oya ~ ehhehe awas... :P

kak ina mail said...

Ladang yang hijau.Hijau itu indah dan permai, luas mata memandang.Permai ko kat sana ye. ini yang jeles ni.

ieda said...

kami masa gi sana x turun ke ladang nie .. anak2 dan hubby jer .. ermm cam malas nak menapak jauh kebawah ..

mana kaum perempuan semua tunggu di cafe house heheheh yg lelaki2 jer turun layan anak2 huhuh

cantik kan permandangan disana .. kalau time mcm nie gi memang sejuk sbb plus ujan :))

Dee said...

ingatkan ladang teh boh..pi tak pepel? dee takut sket nk masuk celah2 ladang tu..sbb ada ular tau..hati2..hihihi..

Eri-chan said...

aku tak pernah turun ladang...
weee...dah lama tak p sana..

zura@iwan said...

sonoknya cameron..plan nk trn sn this yr x jd plak..hehe

MiYOKO TACHIBANA said...

bestnye p cameron....nk p gak la nnti..

Aujinz said...

hoi hoi..
mari kit ke ladang!

hoi hoi..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kak ina mail ~ sangat permai dan damai kak kat sana...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ieda ~ kitorang pun yang muda2 jerk turun..yang mak2 kat atas..hehehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Dee ~ nie kat ladang teh la nie kak...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eri-chan ~ jom ke sana nok....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

zura@iwan ~ seronokkan CH..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

MiYOKO TACHIBANA ~ jom kita g ramai2 jom...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz ~ hoi..hoi...jangan hoi..hoi..la hoi..wakakakakkaka :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails