Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, November 18, 2010

hai i'm daddy smurf

* ini adalah auto publish ye tawan2....aku masih bergumbira di kampung halaman pada ketika ini...
dan kemungkinan aku ke wang kelian ye hari nie.... :P sapa2 nak kirim barang...leh text me anytime..hehehehehhehe*

sebabkan aku masih bermood holiday...
makanya...aku sajikan korang dengan si cinonet nie...

sapa yang berkeja selamat bekerja nyek.... :P
jangan noty2 yer.....keja bebaik taw...


kalau tension..tengok muka amani...hehehhehehe amani = ketenangan... :)

hai...daddy cakap amani dah macam smurf dah...
hehehehehhe sapa tengok cita katun smurf?????
ha cam amani ke????
daddy nie memang taw...ada ke dia cakap amani nie macam smurf.....




tengok muka amani cam xpuas hati jerk kan...
hehehehehehhehehe....
skrang amani dah pandai..klu kita panggil nama dia..
dah pandai dah toleh... gud gurl..sayang amani.. muahhhhhhhhhhhhhhh




amani tension btoi la ngan bonda n daddy nie..
ada ke diorang kacau amani tengah sleep..
amani baru sleep dari kul 11 lebih a.m...kul 2lebih bonda n daddy kejut amani dah...
amani nak sleep lagi taw....
amani bangun kejap jerk..setengah jam jerk sebab amani nak memerut..
pastue amani sambung sleep balik..
sampai la kul 6 lebih...tue pun amani bangun sebab daddy kejutkan...
daddy cakap sambung sleep belah malam plak..huhuhuhuh
sian amani kan...


dah la amani tanak kawan ngan bonda n daddy lagi..
sebab kacau amani sleep....
amani nak majuk....



e2 la amani...kalau bagi dia tido memang terbaik la.....
dia bleh layan tido sampai ke petang....
adoi anak bonda nie....sleep jerk taw....bonda nak bawak amani g jalan2 kat taman pun xleh..
*skali ngan bonda la xleh jalan sebab amani sleep jerk..huhuhuhuhu*



k..la...amani nak ikut bonda g jalan2 raya lak.. :P


16 comments:

Ena said...

kiat tido upernyer anak dara ni.. heheh.. tak per amani kan nak membesar nanti bonda gak suka tengok amani bam bammm kan!

Softtouch [Hanim] said...

alololo comelnya amani....baik plak tu...selamat jalan2 amani...enjoy yer syg...

Lovely Bella said...

ermm akak.. bella rase mcm nak culik je amani.. kejap jerk.. nanti bella pulangkan balik yek.. boleh yerk.. hehehe

rATu kEBaYA said...

jalan2 raya kemana tu... Salam aidiladha

kak ina mail said...

outo publish, ni yang geram ni.ko tengah gumbira kat kampung. habis tu akak kena tengok wajah Amani.bila nak balik ni.

Dee said...

bukan smurf lah..dh mcm chef amani ha..nti goreng nugget sodap2 kt auntie eh..muahaha..

POSH76 said...

alala tomei nyer dia...geram aku tengok hehe

Cik Pah said...

kartun smurf tuh dulu waktu aku kecik kecik suker sgt tgk..lepas mandi jer..dah tercongok dpn tv .. mmg best lah kartun tuh..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Ena ~ daddy amani cakap ratu tidoq anak dia tue..hehehehehhehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Softtouch [Hanim] ~ amani berjalan pun kejap jerk..pastue dia layan tido lagi...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Lovely Bella~ bleh...hari apa ko nak amik dia..hahahha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

rATu kEBaYA ~ jalan2 beraya kat kg.. :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kak ina mail ~ kasi ko jamu mata tengok amani la dulu kak.. :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Dee ~ ahahahahahahahahah amani klu jadi chef hangus la masakan..asyik tido jerk... :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76 ~ amani tomey ke untie?? hehehe tocey2...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Cik Pah ~ ehehehe umah katun tue dalam cendawan kan...heheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails