Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, November 3, 2010

perut kenyang...hati senang...

moning uolllssssss.....dah makan...dah membuang.?????
haahhahahahaah....


semenjak dua menjak nie...kat blog kengkawan kan..ramai yang tengah menggila buat trifle kan...
so xterkecuali la..kat blog aku pun kan..
tapi kan...tapi kan...bukan aku la yang buat..
aku tukang makan ja...
hehehehehehehehehhe....

akak opis aku nie la...yang buat....
tenkiu akak....aku la yang dok ngiaw2..kat dia...
aku tengok dekat blog neena... pas tue aku soh akak opis aku tengok skali...

pastue dia pun..cam tertarik menarik nak buat kan..
terus ajak aku pegi beli barang dekat tesco hoke...
gila gigih kan.....
aku pun ok on sajork...no hal....


esoknya datang keja...
tadaaaaaaaaaaaaaaaa................




*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




trifle ijo....
heheheh neena buat kaler merah...
akak opis aku buat kaler ijo..
ok la.....kan...




buah nenas tin gedabak besar dia pakai...
hahahaha sampai susah nak potong....



meh aku testing tengok...
sedap ke x...sedap ke x.....
alamak gigil la plak...
xpa la....tatap nampak jelita kan..
wakakakakakak..motip tetiba gambar gigil nampak jelita..




sebabkan buah nenas tue adalah besar...
makanya nie lah jadinya....
nak potong...susah skit la...



nie yang paling cantik la bleh aku potong nie....
hehehehehehehehehe....ok la kan...



nak taw sedap ke x......



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


sedap ke tak nie....



|
|
|
|
|
|





sedapppppppppppppppppppppp jemput tengok aku makan yer.....
hehehheehehhehehe
buruk laku kan...bonda sapa la nie...



33 comments:

ikiqzana said...

nampak sedap ieda.. terliur plak.

rATu kEBaYA said...

tgk gambar yg last sekali terus telan air liur.. aduhai..

mama c'fa said...

bile on je blog mesti saye ngk resi2 dulu yg kerap sakli trifle la tp xpnh cube lg. hihihihihih ngk sis ngap tu best je..

Eye_nee said...

Setelah sekian lama baru ari ni sedar kelaku tu..hehehehe..per pon cara ko promote trifle tu mmg menyelerakan..

Iena said...

cit, pemalasnya bonda...

Softtouch [Hanim] said...

tulah sana sini org buat trifle tp sbb sy malas, niat tu terkubur jelah..he he he..

SURIA AMANDA said...

den x kira..den nak jugak buat triflle ni..kena belek entry kak neena nih..akak..sebab akak dengki..sila ambil tag kat blog lisa ye...

☆ lieya latif ☆ said...

ces...ces...sungguh ko telah membuat daku terliur tauuuu!!!

fuh nampak sodap tu ....selalu aku nengok org buat merah...ni hijau lagi....mmg menariks youuuu!~

-NiD's- said...

wahhh...telior...NAK try gak nie...sebab tgk Bonda dh mc nie qupa nya sedpa..hihihi kaler hijo tuh ganti ngan apa akak...

POSH76 said...

tengok ko makan lagi sedap cantekla kaler ijo hehe

Cik Pah said...

amboi .. siap pose maut lagi..pehni boleh lah jadik model trifle yer..hehehe

kak ina mail said...

ko suap benda tu buat air liur akak meleleh.tak boleh tengoklah benda kaler hijau.kau tau kan.

zura@iwan said...

kak ingt eida yg buat..ahaksss..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ikiqzana ~ memang sedap kak...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

rATu kEBaYA ~ hehehe sedap oooooo...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mama c'fa ~ memang besttttttttttttt sila la buat k..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eye_nee ~ hahahah syhhhhhhhhh diam2 sudah.... komisen please...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Iena ~ ahhaha bukan malas..xda masa..:P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Softtouch [Hanim] ~ heheh nie pun bukan kita yang buat..kita tolong makan jerk.. hehehehhe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

SURIA AMANDA ~ hehehehe :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

☆ lieya latif ☆ ~ hahaaha.....tukar la..asyik2 merah jerk..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

-NiD's- ~ memang sedap nida..kaler ijo tue ganti dengan jimiasmara...ntah akak pun xtaw jimi asmara tue apa.hehehe kawan akak la cakap..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76 ~ heheh cantik kan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Cik Pah ~ hahah cik pah buat trifle panggil aku yer..leh jadi model..:P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kak ina mail ~ heheheh hijau e2 indah dan permai.. :P

Ena said...

alahai.. cam best je tu.. nmak sikit!!

psst! lom cukup 100 hari dah makan nenes ke yanggg! ishhh.. tapi makan sikit tak pe kan.. lgpun dalam tin punyer.. jgnmakan yg fresh udah ler...

intan_blur said...

nampak mcm sedap je eda..kasi la resipi n cara buat..

A D I A said...

merujuk pada pic terakhir ko, aku yakin triffle itu sedap. sekian dimaklumkan.

qellissa said...

nampak cam sedap jugak..tgk u mkn lg nampak sedap..=)

ieda said...

waaaa sedap2 .. nampak tang makan tuuu yg sedapp :)

Dee said...

eh..akak gi umah ko nti..sila sediakan triffle buatan tangan ko sendiri eh..kehkehkeh..keji..

Mimy Hamid said...

huyoo ko dah buat..kaler hijo lak tu.....tak tahan tak tahan..nak sikittttttt.....beb ko buat perisa sama ke?? iena dah try..ko pun sama ...aku bila ni?

ct fad said...

Kalau rase nak marah kat anak aku tu,aku selalu jadi pening kepala,bile pukul sikit,tak pasal2 aku yg nangis,bukan anak tu...(biase la naluri keibuan yg sensitif)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails