Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, April 22, 2010

Bukti kerajinan melampau aku..

sabtu lepas..macam biasa aku buat la keja umah...
menyapu n mengemop....*al-maklum la..seminggu sekali jerk kan..*
lepas dah habis mengemop semua kat bahagian depan....
beralih ke bahagian dapur plak......tiba2...
prakkkkkkkkkk batang mop tue patah....
uwaaaaaaaaaaaaa sakit siut kena pipi montok aku nie....
bertambah tembun pipi aku...hari tue.. :P



batang mop yang patah....
*abaikan zink2 tue semua..owner umah aku la tue yang letak tue..tanak kasi nampak umah sebelah kot... *



patah 2 dah....



dah pendek dah mop aku...
xkoser dah nak guna mop pendek nie..
lenguh pinggang aku nak menunduk..
dah ropa nenek kebayan dah ha...klu mengemop sambil membongkok nie...


ha!!!! terbukti kerajinan terlampau aku kan...
sampai batang mop tue pun leh patah 2 aku kerjakan...
ha...tue lum orang lagi aku kerjakan...
sampai mengandong aku....mengerjakan en shukri...
tettttttttttttttttttttttt.........wakakakakakakakakakakakakakkakaakak
*mode hari jumaat...*

8 comments:

Deqna said...

sesuatu ok.. sape yg kerjakan sape ni sampai termengandung nie? hahahaha

ina mail said...

ko cam akaklah asal guna mop je batang dia boleh patah.ko rasa orang rajin cam kita ni, kalau guna mop selalu patahkan?.tapi laki akak cakap, org cam kita ni ganassss.kwang kwang

Cik Yayang said...

Tetttt...:-)) Hahahaha..

Iena said...

wah, mode hari jumaat mmg camtu erk beb? tp mmg ganaz ko kerjakan en shukri ops... silap... kerjakan btg mop tu... :)

-niD's- said...

wakakakakkakaka.....akak....rajin benor..sampai patah batang MOOP tue...ekekekekekke........

Mimy Hamid said...

yer mmg ko rajin sgtttttttttt errr rajin mematahkan ...hihihi

POSH76 said...

Ini bukan setakat bukti rajin ajer tp terbukti hang mmg brutal hehe

[z@ck] said...

kuatnya sis!
macam incredible hulk la.
=P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails