Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, April 6, 2010

KURANG AJAR...! Pameran 'seni' yg berlangsung di sepanyol

memang menyirap darah aku bila aku dapat email nie..
lahanat betoi bangsa asing nie...
eeeeeeeeeeee memang setan la kan...
kalau la aku dapat sumpah orang...
memang dah lama aku sumpah orang2 yang bodoh dan kurang ajaq nie..
'SENI' kepala hotak korang la kan...
eeeeeeeeeeeeeeee pakal jerk aku nie dalam pembawakan xleh nak sumpah seranah
ober2...kot x...memang penuh satu page aku maki jerk manusia setan2 nie semua...
*fuhhh fuhhh sabar yusnida...*




ko tengok tue..... memang kurang ajaq sangat kan...
sebaik2 mana pun ko yang beragama selain dari islam...
kalau mati nanti..tempat ko dah memang tentu kat neraka jahanam...
xda nak timbang timbal amalan ko dah...direct jerk pegi...
aku bukanlah manusia yang sempurna..tapi bila tengok kejadian macam nie..
walaupun bukan depan mata...tapi arrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhh
aku sangat sakit hati ok tengok email nie....
patut lah ALLAH turunkan macam2 musibah dekat negara korang...
memang korang patut dan layak pun dapat semua tue...





ya ALLAH sangat sedih..bila agama islam..seolah2 di perkotakkan oleh manusia2 jahiliah nie...semoga akan ada kesedaran di pihak diorang ....
manusia di kurniakan akal dan pikiran tuk berpikir secara rasional..
adakah rasional apa yang diorang cuba tunjukkan nie..
buka lah mata wahai umat2 islam..di dunia nie...adakah umat ISLAM semakin
takut untuk bersuara....
adakah ini tanda2 dunia semakin menghampir ke penghujungnya...
pikir2kan dan selamat beramal...



p/s: bukan niat untuk bersikap perkauman tapi pikir2 kan..dan selamat beramal...
i'm not the perfect human...




8 comments:

POSH76 said...

kuang ajar nyer manusia....mmg kene laknat la depa ni...aku pun naik hangen jadinyer...aku pun tak tau apa masalah depa ni...org islam tak pernah pun buat cam gini....

Ini bukan masalah perkauman...tp pleasela respect agama masing2

NeenaAnuar said...

wah betoi2 sis marah nie.... tapi bukan sis jerk yg marah! kite pun nak joint sekaki nie!!

memang nam jahanam punyer syaitonnn!! sgt2 kurang hajar & biadap!!! semoga Allah melaknati mereka2 nie semua!!!

Atan Athen said...

sesungguhnya hari pembalasan itu akan tiba.......dan disaat itulah kafir laknatullah terus dicampak ke dalam api neraka

ina mail said...

om putih memang kurang hajar. yahudi biasalah tu.apalah dia nak benci sangat ngan islam ni. bukan kita kacau agama dorang.

Ena said...

Memg sgt kurang ajar dorg tu.. melampau sangat lahh..
betul tu ieda.. Allah akak melaknat mereka yg berbuat kejam pd org islam yg menegakkan ajaran islam..

[z@ck] said...

speechless..

=(

Aujinz said...

nampak sangat yahudi punye keje..

Ms AiReEn MoHd said...

ni yg mmg nak buat aku marah..walaupun aku terlambat..namun nak marah gakk...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails