Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, April 13, 2010

Breakfast secara pukal kat opis.

hari tue opis aku ada buat makan2 tuk bekpest....
hari bila tue aku pun dah xingat dah...
tapi xpa la..halal la kan.. :)

my bos belanja makan sempena CNY ....
nie bos kecik belanja....bukan big bos..
big bos awal2 lagi dah belanja dah...

macam2 jenis makanan ada...
ada bihun goreng...rendang ayam...nasi impit...kuah kacang...
kueh koci..nan kueh apam....
kenyang bawak sampai ke tengah hari la...makanan melambak2 ...



bihun goreng ...rendang ayam yang sangat...merembes air peluh tahap ke 3....
hahahahahahahha




nasi impit nan kueh apam....
kueh apam nie kaler putih jerk semua..xmeriah langsung taw diorang nie..
len kali order la kaler ful skit...
baru cam kueh tuk cina semayang pelangi skit..



kueh koci nie pun sangat sedap...
aku makan sampai 5 ketul..
hambek ko....makan sampai padat perut..pas tue xyah buat keja....


aku makan nie...2 kali tambah..
sebab 2-2 nie pun sangat sedap....
lagi satu yang buatkan aku menambah2 tue almaklum la..makanan pree kan..
hahahahahahahahahahahaha
ada sesapa nak ajak aku makan lagi x???? bukan ajak kosong taw..belanja la skali..
:P



4 comments:

intan_blur said...

sedapnyeeeeeeeeeeeeeeee...dah la aku belum mkn lg...

NeenaAnuar said...

adehh!! terliuqq dah tengok semua makanan2 tuu...

Siti Shuhadah Zainol said...

tgk nasi impit teringin plak aku...hehehe..kalah org mengandung...

POSH76 said...

sedapnyer camna aku leh terlepas pandang entry ni.....kuih koci tu sedap hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails