Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, April 6, 2010

Apa la nasib ko wahai anak.. :)

ok..nie adalah selingan..kang ada yang bosan..@ muntah darah lak..dok tengok
N3 aku xhabis2 pasal bandong kan...
jadinya..meh la aku letak selingan cita lain lak kan...
nanti aku sambung balik story pasal bandong tue...


tadi tengah2 stress dengan keja kat opis..
tiba2 masuk satu email nie kat outlook aku...
hahahahahahahahhaahah kesian ok baby nie...
apa la nasib ko wahai anak oiiii...



jimat..xyah pakai pampers...wakkakakakakaka
*matikla kan..tiba2 kuar gambar lucas kat sini..eh tapi xpa..budak nie lum sunat..wkakakakakaka*


sapa la punya keja ok..uat cam nie..ish2..memang penderaan fizikal betul..
sian budak tue..kot ye pun..xyah la ko dera sampai cam tue sekali...hahahahah
nak gelak pun ada gak aku tengok gambar nie..
kesian pun ye gak..
siap leh nyenyak lagi tue tido..walaupun kan...
adoi la..anak..ohh anak...

jimat kan parents dia..xyah nak risau2 beli pampers..
beli jerk cup tue banyak2....pastue gantung kat c2... :P..
orang2 kat luar dari malaysia nie memang kadang2 tue..
apa yang diorang buat tue..xpenah terlintas langsung kat pemikiran kita.
orang2 malaysia...nasib baik orang malaysia masih baik lagi.. *walaupun ada jugak yang xbrapa nak baik...*



p/s: kot nak bergurau sangat pun jangan la ko uat gitu kat budak2 kecik cam tue..sengal taw dema nie...


3 comments:

ina mail said...

nak jimat janganlah melampau cam tu. kalau nak jimat pampers, pakailah napkin.

POSH76 said...

satu tips yg bagus....gila betul2 kot terencat tumbesaran jantina budak tu melampau betul...mcm2 la dunia la ni

NeenaAnuar said...

wakakakkakakaka... adeh!! dlm pada aku marah2 kat entry tadi... teruihh aku dah terbahak2 dah gelak kat entry nie!!

adoii... lawak lah sis... cute jerk 'tut' ehhh.. cilap! cute jerk baby tu camgitu! hahahahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails