Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, April 13, 2010

Courier Dari Klang...

~ amaran oleh kerajan jajahan purplelicious kejadian nie dah hampir sebulan dah berlalu..
tapi aku dengan suka hatinya baru terhegeh2 nak kongsi nan korang semua...
biasa la aku kan..M to the A to the L to the A to the S kan...~


sebenar hari tue aku dapat courier spesial dari SINI...
semua gara2 my N3 nie la..hehehehe thanks akak..i lap u lah...




kepada: harus lah nama aku kan...xkan nama bos aku lak..
daripada: di rahsiakan..tuk kebaikan si pengirim..... :P



saja tanak lindung2 alamat tempat kuje aku..
senang skit sapa2 nak kasi aku hadiah lepas nie...
hauhauhauhauhauahuahuahua




siap ada tanda mudah pecah tue...
cayalah kak...
tapi walaupun siap ada label tue...courier service nie
tatap samdol a.k.a bangang...habis hancur barang aku...hhuhuhuhuh :(
nie yang aku nak saman malu dengan courier co nie...
*eh asal lak aku nak saman malu lak nyek..hehehheheh*



siap ada plastik letup2 nie lagi tue...( aku xtaw panggil mende plastik tue..aku panggil la plastik letup2...sebab lepas jerk aku buka kotak tue..aku sibuk dok picit2 plastik..habis bingit area tempat keja aku...hehehehehhehehehe



nak tengok apa yang aku dapat dari akak tue.??????
tadaaaaaaaaaaaaa


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


2 bekas tue....tenkiu akak.....
nie pantun khas untukmu akak..

pergi memburu sang rusa
rusa di jumpa kat lubuk U
bila rindu mejeruk rasa
ohh.. kak ina mail i love u

hahahhaha tiba2 kan....*saja la nak soh akak kasi lagi lepas nie... :P*




nie la isi dalamannya...
kueh tat yang sangat mabeles...
isi padat mampat...sedap berkrim di sukai ramai...
walaupun yang belah2 bawah kueh tat tue dah habis hancur..tatap budak2 opis aku rebut makan...dasar pirana taw diorang nie.. :P



p/s: promosi tuk raya...leh la tempah tuk raya.... :)

6 comments:

Ena said...

wahhhh..

jeles jeles nie..

bestnyerrr..

ader yg baik ati kasi kuih tu.. aak suke gak!.. nasib baik akak x preggy.. hu3x..

POSH76 said...

hahaha aku sudah save ko nyer alamat mana la tau aku mau kasik ko something hehe

sedapnyer nak cikit

ina mail said...

nationwide ni kenapa nak mampos ke.tak sangka akak jadik hancur cam tu.hancur luluh hati akak.kwang kwang .sorry ye

NeenaAnuar said...

waaaaaaaa.... nak sikitt.. best nyer my favourite tuuu.. kuih tart! huhuhu...

kak ina mail.. biler mau courier sama saya pulak? :p

Aujinz said...

mak cik nie..suka bagi entri peram lame lame kan...

takpe laaa...
janji ade..hua hua hua

SURIA AMANDA said...

huh!!!jeles meles Lisa taw..tunang Lisa yang sejengkal tu pun x bagi hadiah ke hapa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails