Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, June 10, 2009

durian ooo durian...

adoiyai...semalam adalah hari yang amat stress bagi aku...
balik keja...tengah dok terlentang depan tv.. en shukri sampai..
dan guest what....????????????!!!!!!!!!!!!
dia bawak balik durian...
adoiyai...tekanan hidung betoi la..
dah la aku memang xsuka makan durian...
apatah lagi baw buah durian...
memang kepantangan aku betoi taw...




walaupun isinyer nampak kekuningan..tapi durian nie xmampu menarik nafsu shahwat aku..

aku xmakan durian...tapi

aku makan tempoyak..(xkira la..masak lemak tempoyak ke...sambal tempoyak ke..janji ko ada nama tempoyak..)

aku xmakan durian..tapi..

aku makan cokodok durian...yummy..yummy

aku xmakan durian..tapi..

aku makan lempok durian...fehhhhhhhhhhhhhh mabeles wehh...

ye..ye aku taw aku sangat feliks...tapi ada aku feduliks...lantak la kan..janji aku makan...

semalam en shukri leh makan durian kat sebelah aku yang masa tue tengah kusyuk melayan cito..

matahari..pehhhhhhhhhhh sakit hidung aku taw....

pas tue dia cakap nanti buat la cokodok durian..aku malas nak iyekan..tapi ok la kan..best gak dapat makan cokodok durian nie..

aku pun plan *dalam hati jerk time nie..* nak buat cokodok durian la esoknyer...

jap g bleh dak..en shukri habiskan semua durian tue...dia buat makan nan nasi..bayangkan la makan buah durian tue nan nasi...apa ke feliks na laki aku nie...

ish memang very the kampung taw....*lariksssssssssssssssssssssss...adeke orang kampung makan gitu*

tensi btoi aku..memang semalam nie hari yang menension kan la..pendek katanyer.....

2 comments:

Nurmala Mazlan said...

adeh!!!!tgk.....dah mengidam durian pulak

Pepel BoNda AmaNi said...

alamak mala awak ngidam durian lak ke...pembawakan nie..awak nie..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails