Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, June 3, 2009

Outdoor Session




N3 nie akan dipenuhi dengan gambo2 sajork ..
so korang tengok jerk la nyerk...dengan penuh perhatian..
dalam kul 5 cam tue..kitorang g buat sesi outdoor dekat tepi pantai dekat2 ngan area umah aku...
ye lah kat mana lagi kan....umah aku kan dekat laut..
so harus la outdoor di tepi pantai yang indah...*moh kita nyanyi lagu jeffry din ramai2..*



cousin aku merangkap pengapit aku....rambut siap ada bunga..dan bunga e2 dibeli di balakong..huahuahuahauhau promote wei..sapa2 yang nak kawen..nak cari tempat jual barang2 tuk buat bunga telur dan sebagainyer leh rr g cari..kat sanun.murah dan sangat berbaloi..bak kata amy search...berbaloi2.....*motip aku dok promote kedai Fah Len nie...*

ada gaya titanic malaya dak???eleh2 dengki la tue..nan aku...aku leh amik gamba gaya gini...
*hauhauhauahuahuahauhau cool beb jangan marah2..*


tengok2 kat sana..lanun nak serang somalia..*wah tiba2 nampak somalia dari belakang umah aku...ilang akal pemikiran kewarasan apo...*


ehem2..uat pa tue ha....*jangan dengki ok....kata pengantin baru harus la perasaan gedik mengatasi segalanya..huahuahauhauahuahuahauhauahuah*

kalau korang nak amik pic kat sini sila2 bagitaw aku...jangan malu2....
aku leh bawak korang pegi..apa ada hal..hehhheehhehe...




time amik gambo nie..masya-allah punya la panaih taw...sebab tue aku asyik berselindung di sebalik en shukri jerk...mata aku pun dah xleh nak buka...berkerut2 muka aku...nasib baik FANI terror menghilangkan kerut2 kan muka aku..aip2...muka aku lum ada kerutan2 penuaan ok....xbek taw korang salah anggapan kat aku...








eh2 budak2 bawahan umuran sila tutupan mata ok..*lariksssssssss



cincin kawen en shukri nan cincin tunang aku...


ye2 aku taw..aku nampak sangat teruja dalam gambo nie...ada aku kesah....huahuahauhaua muka en shukri nampak keterpaksaan melayan aku..hehehehhe

no2 jangan sekarang en shukri..behave ur self...kita menjadi tontonan umum ok..*lariksssssssssssssssss..*









gelang kaki yang tersangkut di kain....

berlari berkejaran..dindaaaaaaaaaaaaaaaa kandaaaaaaaaaaaaaaaaa..

ok2 jom kita balik jom....

2 comments:

green apple said...

tak berlengas ke ketiak korang bergamba kat pantai wehhhhhh...hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hehehe bukan setakat ketiak dah Kak D hat berlengaih..setiap celahan yang ada pun berlengaih skali

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails