Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 19, 2009

Masa Bersama Famili

hari tue aku balik kg...
so planning nan makcik2 aku semua ajak datang umah aku...
sebelum tue singgah umah maksu aku dekat taiping jemput maksu aku bawak balik kampung...


budak yang sangat suka bergaya...dia panggil en shukri abang besar...hehehehehhe besar ke en shukri tue....

masa kat kampung tue...kitorang g berkelah dekat Pulau Sayak...
dekat jerk nan umah aku....
umah aku kan kat laut so mana lagi tempat yang nak di tuju kan...kalu nak berkelah..




berkelah dipantai yang indah.....
bermacam acara di buat.....
(kita nyanyi ramai2....)

mama aku...makteh dan maksu....tengah makan sambil bergosip...

see baik kan cousin aku nie...semua orang tengah bergembira dan gelak2 dia selamber jerk lena...kat tepi laut camnie memang best la tido kan...angin bertiup sepoi2 bahasa la katakan...

budak2 yang xsabar nak mandi..makan pun skit jerk...nak mandi punya pasal....

mama latipah ku sayang...

see sampai ternganga tido...lena betoi...

maksu aku tengah pantau keadaan...

kitorang lepak kat pantai tue..dalam 2 jam jerk..
sebab petang tue mama aku ada agenda lain pulak....
mama aku tue memang..pantang aku balik kampung...ada jerk planningnyer....
heheheheheheh aku layankan jerk.....



bawak mama aku g berjalan dekat soping complex..dia nak beli mende ntah time nie...


sebahagian dari cousin2 aku.....

masa nak balik tue..mama aku belanja kitorang KFC...
pas dah beli KFC..laju2 balik umah....lapar ok....
thanks mama belanja KFC..nanti belanja lagi k....hehehehhehh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails