Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, June 4, 2009

Aku Sangat Gigih..

gigih nie balik2 keja...buka pintu..on laptop dulu...
nak hapdet punya pasal..
ye la melambak2 story yang aku dok pending jerk...
kebetulan lak hari en shukri balik lambat..dia g tukar tayar motor kat sentul...
pas tue dia terus nak pegi umah adik dia dekat taman dato' senu bagi barang..
so aku adalah kebosanan kan...
sambil hapdet sambil lipat kain..bleh...*clap2...terror kan aku....*

hari tue aku and the ahli kongres...pegi lepak2 dekat taman jaya..depan amcorp mall..
sambil makan2...
member aku uat macaroni..sedap ooo macaroni dia....mabeles...
kak jem nanti uat lagi nyek....

aku yang cbuk nak ceduk makanan....


macaroni buatan kak jem yang mabeles tue....

nie la kak jem..tengah cbuk dok memilih tudung

bebola sutun diguren oleh mamaally..


budak yang comot nie..posing manja ko nyek adam..


en shukri yang kalu jumpa adam terus xnak layan aku...huh.asyik layan adam jerk..nanti ada anak aku tanak layan ko jugak...*wah tiba2 nawaitu menyongsang kelaut...lariksssssssssss*

kan main suka dapat main buai..amoih2..nanti ko..auntie bawak ko naik solero kat genting nanti taw la nasib ko..*hahahahaahahahahhahahaha emosi terganggu apo aku nie..*

ahli kongres yang masing2 cbuk dengan agenda masing2..sowang tengah dok muncung mulut nampak naw dok ngumpat...sowang lagik..tengah dok kelebek tudung dari tadi xabis2...sowang lagi lak tengah dok khayal membersihkan rongga2 idung yang tersumbat...*larikkkkkkkkksssssssssssssss*

dan as usuall aku ada masalah yang berat untuk membuat ayat pembuka kata dan penutup kata...
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails