Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, June 17, 2009

Avanza Hitam Yang Budus Nak Mampus....

buruk dak kalu muka aku transform jadi gini bila aku xdapat mengawal kemarahan aku...
(oooooooooooooo tidakkkkkkkkkkkkkkk aku tulen ok..xnak la transform jadi jantan...)
aku hangen betoi semalam masa balik keja...
sengal betoi taw pompuan bertudung yang bawak keta avanza kaler hitam tue...
ish memang menaikkan darah aku la...
sengal betoi....kisahnyer gini yang buatkan aku marah bona nie...
kan jalan dari the mines nak ke seri kembangan tue..sentiasa jammed...
so fine la kan...sebab memang aku dok balik ikut jalan tue pun hari2...


nak dijadikan cerita ...tengah kusyuk2 aku drive tekan brek tekan clucth (jammed kan konsepnyer...)
xkan aku nak tekan minyak lak kang ada myvi aku berdentum nan keta waja kat depan aku tue kang....
so dengan penuh kesopanan dan kesusilaan...(korang percaya ke aku sopan ....hauhauhauah)
aku pun drive la elok2 kan...
tiba2 datang sebuah avanza yang buat u-turn dari arah The Mines nak menuju ke Seri Kembangan tue..
ok fine la kan..xkisah la...depan avanza tue ada bas sekolah..
dia punya macam cilak** kan...tanak ikut belakang bas..dia leh himpit keta aku...
wtf....



ha macam nie la avanza hitam tue....(ewah cam la korang nie buta kereta kan xtaw rope keta avanza..heheheheheheh)


mintak maap la avanza oiii aku xkan senang2 bagi ko masuk depan aku...
nak sangat dok belakang aku....xkisah....
pompuan tue leh himpit aku...ewah2 ingat aku senang lenang nak kasi dia potong Q...
NO WAY..
aku tekan minyak nan clucth kasi keta aku menderum skit kan...
dia usha jerk aku..pehal ko...WAKLU...
jap g..dengan bangganyer aku masih kat depan dia la..sebab aku xbagi peluang dia masuk depan aku kan...
ye lah lenguh kaki aku dok tekan brek..tekan clucth ko senang2 nak potong Q kan...
maap la pompuan...lain hari la...
jap g dia leh hon kat aku...
mula2 aku ingatkan bas tue yang hon sebab bunyik hon dia stail hon bas @ lori tue ha....
pas tue elok dah kedepan skit aku masuk susur ke kanan..dia terus..dia leh usha aku sambil hon..
WAKKAWWWWWWWWW (saje kasi dengung lebey skit..) la......
asal ko ingat ko jerk ada hon...
dia hon aku hon jugak.....tanpa henti...
nasib baik aku naik keta aku...kalu aku naik keta en shukri..
(memang untung la pompuan tue..xdpat dengar bunyi hon keta..
sebab keta en shukri tue..kadang2 ada hon..kadang2 xda hon...
feliks aku....korang ghase2 kenapa nyek.....)
memang lahabaw la pompuan sengal tue...
waklu wakKAW...burung wak2...bewak... segala wak la....
ish hangen aku taw.....
ilang sekejap keayuan aku sebagai wanita melayu..(wah tiba2 motip nak cakap aku ayu nie...)


aku bukan road buli ok...apatah lagi road runner....
tapi kalu ko dah rude nan aku..harap maap la..
cuba sebelum ko nak masuk depan aku tue..
ko angkat tangan ke..senyum ke..
harus la sejuk skit hati aku kan...

aku seorang pemandu yang sangat berhemah ok...
percayalah kat aku ok..
ada sowang my best buddies nie ATIE namenyer...(yang kita promote ko kejap kat sini..)...siap cakap apa taw kat laki dia..
"mama,kalu nak naik keta nan eida kena pakai cermin mata...kena pakai seat belt..kena pegang kuat2..." (segala benda dia nak pakai..)
*pakai cermin mata sebab nak tengok dengan jelas kat depan....sebab dia rabun...*
ahahahahhaahaahahhahah sian ko yang.......ok lain kali kita xbawak laju2 dah kalu ko naik keta nan kita....

ok dah kurang skit kemarahan aku dah lepaskan segalanyer...
kat sini....hehehehehhehehe
baru la semangat nak keja skit...
*wah walhal hari2 pun malas jerk nak keja kan...*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails