Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 12, 2009

rezeki perut...

bulan nie..penuh dengan undangan kenduri kawen jerk...
member opis en shukri..kawen...
last week sunday kenduri dekat felda gadangsa..(ye ke nama nie...ah lantak la bukan kg aku pun..gila jawa taw tempat nie..)
nama tempat kat sini semua xbleh blah..ada satu felda tue nama felda soharto..hahahahahaha
(maap yer sesapa hat dok kat sanun..aku bukan nak gelak kan kg korang..betoi2..aku xgelak...)
kat kuala kubu baru sanun...dah masuk dekat tanjung malim dah...
esok lak dekat pj..next week kat rawang....
wah makan pree la aku setiap minggu...
selamat xyah masak....*motip sebenar aku...hahahahahahaha ssyhhhhhhh jangan bagitau en shukri yer...*
nie bukan kat umah kawan en shukri taw...aku google jerk gambar nie...
sebabnyer...en shukri nie memang dah jadi tabiat semulajadi dia dah...
kalu kuaq nan kengkawan dia haremmmmmmmmmm nak ada gambar aku kan...
asyik amik gambar kengkawan dia jerk...
so aku malas nak letak gambar pengantin tue kat sini..
aku rela menggoogle pic kawen nie..taw...
hangen jerk aku...langsung xda pic aku taw...dasar taw laki aku nie...
ko tido luar malam nie...*larikkkkkkkkkkksssssssssssssssssssssss*
huh` ko tunggu nanti amik gambar kengkawan aku jerk tanpa peduliks kan ko lagi...
wah sempat nak membalas dendam nie...huahauhauhauhauah
marah nie..marah nie...
see nampak macam sedap jerk kan..lauk2 kenduri nie semua...huhuhuhuhhuh ada sapa2 yang nak kawen...jangan lupa jemput aku yer...
ala kitakan kawan...*wah tiba2 aku nak ngaku kawan nan semua bakal2 pengantin nie...*
see nampak menarik jerk kan...masa aku kawen dulu xda la cam nie...nak kawen lagi lah camnie...*haip2..en shukri..aku bukan soh ko kawen lagi....*
masa aku kawen dulu pun pemukul2 kompang nie xpake baju gini..pake baju batek jerk..so harap maklum sesapa pake baju batek pas nie..dah sama cam pemukul kompang kawen aku jerk....*lariksssssssssssssss*

wah motip gambar aku ada lak tiba2....matik la kan...dah gambar kawen kawan2 en shukri aku xda..aku letak gambar aku sendiri la...

janji aku bahagia....ku bahagia..hahahahahahahahahaahhahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails