Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, June 21, 2009

Sales...sales...and sales...

aku nak juai kasut la.......
kasut nie sebenarnye kasut hantaran aku...
tapi aku lum sempat nak pakai pun....
masa aku beli hari tue macam sedang elok jerk kat kaki aku nie...


nie la kasut aku tue...saiz 7...

xkan dah lepas kawen kaki aku mengecut kot nyek....
ish musykil gak nie....
lemak kat kaki aku kena sedut ke????


masa aku beli hari tue....harganyer RM70 something....
tapi aku nak lelong nie...RM60 dah la.....
ye la...aku belum pun sempat nak pakai ok...
giler ko nak pakai...
aku jalan jerk kasut tue cicir kat belakang...
kaki pegi dulu...kasut tinggai kat belakang...



kasut nie berketinggian..3" sajork...dan berjenama VINCCI sajork....idak ler jenama hat mahai2 tue...aku kurang berkemampuan kot nak pakai kasut yang mahai2...sob2..sedey2...
huhuhuhuhu berangan jerk nak pakai kasut nie datang keja kan..
abestos betoi....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails