Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 12, 2009

Gerhana Matahari




huhuhuhuhuhuhu....sapa tengok citer matahari kat tv3..tue...
semalam last episod citer nie...
aku memang follower wei citer nie....
memang meruntun hati la.....
ending citer nie pun sedey....
sanggup ko menjadi pembunuh sebab cinta...
memang leh mengalirkan air mata la ending story nie...

ye lah..ada gak kan manusia sanggup amik tindakan cam tue..kerana cinta...
tapi aku xsempat ok nak feeling tengok citer nie...
tengah aku dok melayan perasaan...nak nangis nie time nie..
masa si arianna tue nangis2 nan kakak dia tue...cakap dia sanggup buat apa saja demi cinta dia...
en shukri telah memotong stim kesedihan aku....
citt.....xsempat nak feeling taw...
en shukri: cayang sanggup dak bunuh sebab abang....
(xbleh blah kan soklan dia...bajet aku nak meringkok dalam penjara sebab dia la tue..no way)
aku: eh tolong skit la....xhingin la aih...
en shukri : kalau sanggup..abang ada sesuatu nak bagitaw nie...
(bley...saja nak cari point nak dengar sora aku bergema dan ber echo2 kat dalam umah la tue..)
aku: cuba la kalu berani..kalu nak merasa nak sunat skali lagi....aku potong bagi habis terus...
en shukri : (gelak besar time nie...)
hai aku memang memaksudkannyer ok...ko berani ko cuba la..kalu ko nak tengok...
pompuan yang jadi tok mudim..ko cuba la....
huahauhauhauahuahuahua
dah lari skit dari citer sebenar...xpa la...selingan...
kang citer hat sedey2 jerk kang...
ada yang bosang terus tido lak kang....
tapi memang tersentuh la nan citer nie...
arianna tue..sekejap jahat cam syaiiitttoooonnn...kejap menyesal..baik....
ish memang saiko ok si arianna nie....
tapi last sekali dia dermakan mata dia dekat cinta pertama dia...
wah cinta memang miracle la kan...
en shukri..sanggup ka berkorban cam gitu kat aku....huahuahuahuahauhauha

semoga aku tak jadi taksub cinta cam tue la kan...wallahualam....(mintak simpang la kan...bukan simpang renggam @ simpang empat taw....huahauhauhauhauahuahu )

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails