Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 12, 2009

Jerebu....

pagi tadi masa aku datang keja...
ya allah punya la..teribble environment masa tue..(see nampak sangat environment xelok kan..terus jadi teribble ko..)
selalunyer aku pagi2 kalu datang keja memang suka buka tingkap luas2...
menghirup udasra pagi la konsepnyer.......
jap g..ko dah buka tingkap luas ko dok melalak nyanyi kuat2..
sampai motor kat sebelah pun leh usha ko daring kan...
hahahahahahah lantak la ada aku pedulik...bukan aku pinjam sora dia pun..
aku nak bagi pembonceng2 motor tue..sedar skit dari khayal @ ngantok...
dengar sora MERDU aku nie...
hauhahauahuahuahua
kalu korang nampak keta myvi silver.xpung wira cekelet gelap (ye ke kaler nie..).plat WP* 39** nan plat WH* 3*2* lalu depan @ sebelah korang tue..cepat2 la tutup cemin keta yer...
hahahahahahaha kalu korang xsanggup nak sama2 menghayati sora aku ....

ok2 back to the jerebu...

aku rasa kat malaysia sekarang nie..semakin worst la kan....

panas tahap melampau2 tiba2 ko hujan....

dah aku dengar cita dari my kongres...cakap pasal el nino..yang akan menyerang malaysia...

*el nino adalah sejenis ulat berbisa yang bisa memusnahkan tanaman bunga korang...eh2 tak..tak...just kidding.....el nino la..ala korang google la..cari apo kah maksud el nino..*

see2 sangat terukkan jerebu nie...walaupun xseteruk masa malaysia di landa jerebu satu ketika dulu..tapi kalu kita biarkan perkara nie..lama2 akan semakin teruk ok....

so peliharalah alam kita....

sapa2 yang nak membakar sampah..di halaman rindu..eh salah lak..halaman rumah tue...xyah la nyek...korang tanam jerk la sampah tue....

inat kita bukan mewarisi bumi dari ibubapa kita..tapi kita meminjam dari anak2...*wah aku cilok kata2 abby fana dari sinar.fm...*nampak naw aku layan retro kan...*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails