Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, June 25, 2009

Strawberry Putih..

yummy..yummy...semalam aku dapat email dari member aku nie...
walaweh...tergugat napsu serakah pemakanan aku taw...
*ulang sora..napsu pemakanan ok..sila jangan pusing2 napsu..huahuahau*

teringat sesaat memori aku nan en shukri kat cameroon highland dulu...
memetik buah strawberry merah..*ye2 aku taw korang dah nak muntah darah dah dengan memori aku..*
xpenah lagi aku tengok strawberry kaler putih...
nampak bersih jerk..sayang aku nak makan...
*en shukri selalu marah aku...sebab aku suka simpan xnak makan..tapi bila dia makan sampai habis aku mula la menggelupur..buruk kan perangai aku..*

gambar sekadar selingan...kenangan di cameron aku dan en shukri....

aku di ladang strawbery...*ayukan aku time nie...larikkkkssss...*

geram jerk kan tengok....

tapi korang ghase ada ke strawberry putih nie kat cameroon tue??
kalu ada sila jangan memalu belikan tuk aku nyek..
apa salahnyer kita berkongsi pengalaman kan..*time nie la xsalah kan...*






aku masa dapat email dari member aku nie..
berapa kali aku telan ayaq liuq xtaw la...
seb baik kak mita xdengar aku telan ayaq liuq..
glup....glup...glup... *hanya aku yang mendengar bunyi ayaq liuqku...*
hahahahah..dia cuma dengaq aku sedawa jerk...*hahahahahahaha haip2 kak..sila jangan bocor rasier ok...*

merah dan putih...

eh dah macam bawang merah bawang putih dan kan...
xpa la mana taw pas nie..ada lak cerita strawberry merah dan strawberry putih..
lakonan eida (si strawberry putih) dan fahrin (si strawberry merah)
*motip ko nak belakon nan fahrin lak nie...sila abaikan divass nie buat sementara waktu..*

eh2 sila lap ayaq liuq anda sekarang..
sebelum ianya sempat menitik ke atas keyboard ....
harta opis wei..sila jaga yer....
aku paham perasaan korang..sebab aku pun dah berperasaan begitu jugak sebelum nie..
*eh tipu sekarang pun aku ghase nak gigit jerk monitor nie...*

nampak sedapkan....kena lak makan nan cekelet..
mabelesss siut....

p/s: to MALA ..sila jangan telan ayaq liuq berkali2 yer..anda sedang berposa ok..hahahaha larrikkksssss....


3 comments:

[z@ck] said...

2 dia aih..
mmg terliuq tgk stroberi ni..
gulp..

nURmALa mAZLan said...

eh...ada eh strawberru putih?

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

z@ck...

hahahahahaha sila lap ayaq liuq tue no...dah kata dah memang terliuq ok..

nURmALa mAZLan..

ntah la wak..xpasti la..tapi cam menarik jerk..harus teringin ok..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails