Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 12, 2009

My Best Buddies Wedding

nie kisah masa bulang 2 hari tue....
tapi ada aku kesah...huahuahuahua...
xpa la kan..sian kat pic2 nie dok bersarang kat dalam pendrive aku...
see aku sangat menjaga hati semua benda taw...*lariksssssssssssss....motip nak mendabik dada disini*
so tanpa berfikir panjang..
*en shukri selalu cakap aku suka amik tindakan tanpa pikir panjang...burukkan perangai aku...ye2 aku taw....lantak la aku...bukan aku pikir guna minda ko pun...wah emosi nie...*
aku pun menghajen la diri aku mengupload story my best buddies aku nie kawen..
xkisah la kan...belum sampai setahun pun dia kawen..
still pengantin baru kan...

baru sampai time nie..tunggu semua cukup forum dulu....see aku tengah practise dukung baby datang kenduri..senang nanti kalu dah ada anak sendiri..dah xkekok kan..*matikla kan berangan....eh salah lak..impian...*
myrah yang cubby....bunda lup myrah...be a gud gurl...ok...

ketibaan pengantin lelaki...selangor vs perlis nie....

budak comot..di mana saja dalam blog aku ada budak comot nie...auntie sayang adam........nanti ko dah besar jangan lupa lak kat auntie taw...ko dah cilok auntie nyer CAT...nanti ko dah besar dah ada gurlpren...auntie bagitaw gurlpren ko...huahahuahauhauhauhauhauahua

mamaally dan adam allyzaquan.(gara2 minat nan zaquan la nie..nama anak pun dah jadi zaquan...ko jangan lak dah besar jadi cam zaquan tue yer adam..kawen kat songklha...kena babab pungkoq ko nan auntie nanti.....)

groom my lovely prenz...kak miow..a.k.a suhaidah...*jangan tanya napa aku panggey dia miow...ada kisah di sebalik miow..huehuahuhauahuahu*

bride..mata ayer pelis mali....en zam...a.k.a KAM

myrah yang sangat cute dan cubby...

see mulut aku sampai termuncung2 gitu..giler zalim en shukri nie..kot ye pung nak candid..kasi la aku tengah best position dulu....adoiyai...

dan pic bersama dengan bride & groom harus la ada kan...nie pun ahli kongres still xcukup forum...bila la kita nak lepak yang semua ahli ada nie...huhuhuhuhuhu

gambar yang sangat gelap...salah pencahayaan gamaknyer...ke sebab pake camera yang kurang mahe...dah la en shukri nan pengantin lelaki tue separa kecerahannyer..langsung xnampak dalam pic nie....*matikla kan kutuk laki sendiri..malam nie kena tido luar la aku....hauhauhauauahuaau*

myrah little brother...syamil..2-2 pun cubby...geram jerk aku tengok...mama dia kurus kering jerk....

see matanyer sangat buntang....cute nyer bikin aku geram... *en shukri moh la cepat kita ada baby...wah ko tiba2 ajak en shukri ada baby..apakah...*

2 comments:

Nurmala Mazlan said...

fuh!!!! x kesah la gambar bulan bape pon kan...ahahaha~ aha la..still pengantin baru lagi..sbb kita pon pengantin baru...LARIKSSSSS

Pepel BoNda AmaNi said...

ye betoi2...kta pun still pengantin baru lagik nie...best la awak..dah 'berisi'...kta nak jugak...malam nie nak on la..hahahahahah...lariksssssssssssss...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails