Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, June 15, 2009

Monday Blues...

adoiyai hari isnin muncul kembali...xpuas aku bercuti taw...
ngantoknyer rasa..kena lak semalam ujan lebatkan..terasa malas sangat nak bangun...
bestnyer kalu hari ini hari sabtu kan....
aku xpuas berjalan sabtu nan ahad hari tue....


kena lak semalam en shukri dah ada feeling2 cam nak demam kan....
sian en shukri...
penat bawak aku berjalan la tue...
sabtu jalan...ahad jalan....
wah tiba2 baru ada kesedaran nie...
ye la..pagi tadi aku soh dia makan panadol xnak...tapi dia bawak jerk panadol tue g opis...
sian lak aku tengok dia pagi tadi....
to en shukri...." abang jangan lupa makan panadol taw...."
next week kita jalan lagi k....(huahuahuahuahauhauhauah sian en shukri dapat bini kaki jalan cam aku...)
dan aku xnafikan pic nie..seakan2 mengerti kemalasan aku di hari isnin...
betoi wei...kalau hari isnin jerk kan..aku ghase cam lambat sangat masa tue nak g ke pukul 6...
aku sorang jerk ke yang rasa cam nie nyek...
korang rasa x macam apa yang aku rasa nie......
ke korang semua semangat nak keja di hari isnin......???
cuba terangkan dan describe skit kat aku yang kekurangan sifat keghajenan hari isnin nie....
aku bukan malas taw..cuma kurang ghajen jerk...



hari nie bos aku cakap nak buat internal audit...adoiyai tolong la....

boss aku cuti last friday ..so dia dah sampaikan amanat dia kat aku..last thursday tue..

"monday monin we'll have a meeting...

please prepare ur meeting agenda...."

aku malassssssssssssssssssssssssssssss nie.....

xda mood nak buat keja nie.....aku pun takut nak taw mood bos aku nie...

kalu mood dia ok..nasib aku baik la.....

kena dia bad mood kang...harus semua orang cam tekun jerk kat depan pc nie...

cam kosentrate uat keja padahal hareeeeeeeeemmmmmmmmmmmmm....

to boss...aku adalah malas ok...tapi aku nak bonus dan salary increament....*dasar pemalas gaji nan bonus nak lak ko kan.....lantak la aku....*

huhuhuhuhuhuhuhhuu....

2 comments:

Nurmala Mazlan said...

hahaha..last week saya yg monday blues...hari ni kamu pulak?

Pepel BoNda AmaNi said...

ye memang hari yang penuh dengan kemalasan taw hari nie...dugaan btoi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails