Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, June 4, 2009

Bergedik di Bukit..

oh tajuk N3 adalah sangat gedik kan..saja nak buat korang teruja nak taw..
apakah isi kandungan gedik nie..hehehehehehehehhe


ikan yang bapak besaq ok...tapi korang nampak kecik jerk kan..teknik pengecilan gamaknyer...


see tinggi ke rendah BUKIT nie....

akhirnya....en shukri bawak jugak aku pegi...
pegi mana????
BUKIT TINGGI...ye kengkawan..BUKIT TINGGI...
tue pun...last minit punya planning...malam sabtu tue..aku msg ahli kongres ajak g bukit tinggi
hari ahad..
semua reply ok..ok..
tapi aku lum bagitaw en shukri lagi time tue..
takut weh aku nak bagitaw..ye lah..kot tiba2 dia cakap tanak..
maw aku meroyan..dan merajuk semingu setengah ok...
peel aku nie..nak g mana2 suka bagitaw last minit...ye la kang
kalu aku bagitaw awal2 tiba2 ajakan aku kena tolak...ha...memang makan taw rr nak pulih..
*ye2 aku taw perangai aku memang sangat exotic..hahahaha exotic waklu...*

bangun pagi ahad tue...aku dengan hegeh2 ajak en shukri g jalan2..

aku:abang,jom bawak cayang jalan2..
en shukri: huh` malas rrr....
aku:ala jom la..
en shukri: nak g mana...
aku: BUKIT TINGGI
en shukri: kita g mydin dah la...
aku:ala nanti balik dari BUKIT TINGGI kita g la..mydin..ala.dulu time bercinta2 dulu...g kul 5 blik kul 6.30 sanggup jerk..bleh jerk..(nada merajuk dah time nie..harus la kan..buatnyer dia tanak pegi kang...dah ahli kongres dok nunggu aku..)
en shukri: eleh abang taw..cayang bukannyer nak g berjalan sangat pun...cayang nak g BUKIT TINGGI..amik2 gambaq pas tue hapdet blog....(bleh jawapan en shukri bagi dekat aku..)
aku:hahhahahahahahahahahaahhahahahahaha mana ada..(sambil gelak2..)kuang asam betoi en shukri nie taw....

janji nan ahli kongres kul 12.30 dekat sri gombak..dan seperti biasa..
kul 12.30 baru kitorang hegeh2 kuaq dari umah..lalu mrr2..jammed cam lahabaw...ada xcident lak kat depan ampang ukay perdana tue...aku sampai kat sri gombak kul 1.30..hehehe
*sila janji dengan aku awal sejam yer kengkawan len kali..contohnyer korang nak g kul 12..korang cakap la kul 11 nan aku...huahuahuahauhau en shukri tue yang selalu lambat taw..bukan aku..*


kak miow nan abg zam..nantoks balik umah ok tido...amoih buat apa ntah semalam....

adam bersama CAT yang diamik di umah aku..terus tanak kasi balik...huh` nasib baik auntie sayang ko ok.....so auntie hadiah jerk la CAT tue kat ko...*en zam sila kaber perut anda huahuahuaha*


pasangan yang asyik cicir ke belakang jerk..sebab en Jai sakit otot katenyer....*muka adam xnak layan jerk..*

napa tangan aku gaya gitu...kami adalah blue pada hari e2....

parts of my ahli kongres...merah vs biru kitorang hari tue..xjanji ok..kebetulan...



tempat dia memang cantik...setakat nak jalan2 tengok permandangan bleh la datang sini..kalu nak cari hiburan aku xsyorkan la korang datang BUKIT TINGGI nie...
hanya sesuai untuk pecinta alam sekitar jerk tempat nie...

nama jerk BUKIT ok..tapi kat atas nue..non ada angin langsung ok...berpeluh2 xyah cakap rr..
sambil dok memanjat tangga sambil dok lap peluh...
inat nak try la pakai kimono bagai kan kat c2..dah alang2 ko sampai kat sanun...
sewa RM20 tuk pake baju kimono tue..dah bergambar bersama kimono tue..
tapi sebabkan angin langsung xda..dan kitorang dah berpeluh2..
so pendamkan jerk la hasrat yang terpendam tue...
kang hangen satu badan kang susah...


ahli kongres yang sangat obses dengan camera...

baru berkesempatan nak amik gambo nan en shukri...ye la en shukri tue cbuk dok amik gambo owang jerk...sian dia.....sapo soh jadi photographer xberlesen....


aku taw..korang musti tertanya..nie gambo mende kan...heheh..sebab aku taw..kalu tengok pake pc biasa harus xnampak muka aku di sebalik lubang tue...
eh halu aku bukan hitam ok...pc korang tue kurang pencahayaan..
sebabnyer kalu aku tengok gambo nie pake lapppy en shukri..muka aku akan nampak dengan jelasnyer ok..
tapi aku tengok gambo nie kat opis..aku pun xtaw ada muka aku kat belakang lubang tue...
so sila betoikan cahaya pc anda yer..kalu xnampak muka aku di sebalik lubang tue.. xpung pake lah lampu OSHRAM.(menyinari hidupmu..)


uit2..jangan salah anggapan ok..tue bukan tali bra aku taw...tue adalah tali baju aku..ye aku taw..aku pake baju brand creme yang aku beli kat jj cheras selatan masa sales hari tue..
sila secara beramai2 pegi jj pas nie...sebab jj tengah ada sales..dan baju aku beli nie murah sajork..RM11.97..murahkan..kan..kan...


pasangan biru yang memang blue....kita nampak birulah...




hahahahahah adam dah bertukar jadi adilla....sweet jerk ko pake bunga gitu sayang...

see aku dah cakap..aku memang akan auto gedik bila nampak cahaya camera memancar ke arah aku..

gagah aku dok memanjat batu2 nie..dok kat ataih batu2 tue....en shukri la yang soh aku dok kat ataih batu tue...


korang ghase apa motip aku amik gambo nan en shukri kat pokok nie...sajerk la..en shukri nak tunjukkan kewujudan pokok PUTAT kat aku..sempena nama kg..dia KG PUTAT...


budak gembira dapat g Bukit Tinggi..dan muka aku adalah sangat sepastic..

muka aku adalah sangat ober di situ....*sila abaikan kecantikan ku yang terserlah itu yer kengkawan...*

muka aku sangat spastic ok time nie...budus taw...menganiai aku sebegini ropa...dengki nan aku la tue...huh

ha baru la aku nampak cantik..*larikssssssssssssssss..*



xdapat nak naik pedati nie..bergambar sudah la..dan en shukri cakap aku jakun..dekat pedati pun nak amik gambo..bleh..lantak rr..kat umah ko ada ke..huh`

tengok tue adam mengekek2 gelak...mende yang klakar ntah..

aku nampak gemuk dan pendek disini...

perigi hikmat...kunun la hikmat ..air pun berkeladak..huh mende yang hikmat aku pun xtaw..penuh dengan jentik2 jerk..kena denggi kang baru taw hikmat ka idak..

my gurls....

aku dan en shukri...blue couple..


kak miow..awat cam muka macam tengah dok menahan sakit gastrik jerk nie...


ha yang nie ok...baru nampak kegembiraan kita di BUKIT TINGGI..


masa amik gambo nie..mamaally kena ngorat nan abg lori bus..yang tolong amikkan gambo nie..ahahahahaahahah

eh asal aku menyibuk dekat pasangan biru yang xbrapa nak biru nie....

pas dah puas jalan2 kat atas..so kitorang pun gerak rr turun..singgah dekat rabbit park kejap sebab adam tue cbuk sangat nak tengok haiwan teladan..tapi aku nan kak miow xmasuk..diorang2 jerk...dan inilah hasilnya...tengok rabbit..tengok donkey...hahahahaha sangat klakar..donkey pun xsuka korang tengok dia...

oh pocot mak kaw...hahahaha yang kita bukan sengaja nak mengexploitasikan ko kat sini..tapi ko dah macam budak spastic dah yang kat sini...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails