Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, June 21, 2009

Rezeki Perut

hari tue kat opis...ada member aku nie..
kasi cupcakes yang cute2 nie kat kitorang...
dia cakap wife dia buat...
so kitorang pun amik la kan..
rasa..dah orang bagi kan...
xkan nak sombong lak..
bukan dia minta bayar pun...


thanks mrs rosli..
sudi bagi kitorang makan cupcakes tue..

see masih ada saki baki inai kat jari aku...*lari tajuk tibo2...*

cute2 jerk cupcakes nie...

aku bahagi nan separuh nan kak mita ...
aku amik separuh dia amik separuh....
nie untuk kak mita...



sekali sekala dapat makan cupcakes cam nie besh gak kan..
ada sesapa yang nak buat cupcakes lagi ke...
sudi2 la bagi aku rasa skit nyek...*lariikkkkksssss..*

1 comment:

s h a r v i na said...

ee..
nak! nak!
mst sedp..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails