Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 5, 2009

Gantung Diri..

Ya allah..apa nak jadi dengan manusia yang mempunyai akal sependek ini..
sanggup amik langkah budus..mengangtung diri sendiri..
taubatlah wahai umat yang bernama manusia...

*ayat suspend maw lebey la kan..baru leh masuk pilih kasih..xpun anak wayang*
hehehehe

sebenarnya aku nak letak frame gamba pengantin yang fani bagi hari tue..
masuk pakej taw nie..dapat frame..gambo besaq...yang sedang dapat 2..
besaq sekali 1..

gigih aku suruh en shukri gantung frame2 tue semua..
2 yang sedang tue aku gantung dekat tempat menonton..
yang besaq sekali tue aku letak dalam bilik tidur..

sebelum...


siaran tv time tue adalah perlawanan badminton di antara malaysia dan china..dan chong wei telah kalah di tangan lin dan...huh` dapat dato terus hampeh.....*aku memang xsuka tengok badminton..tapi ini adalah rancangan peberet en shukri...eh bukan badminton sajork la..semua acara sukan dia suka...huh`*

selepas.....



tue frame yang aku gigih suruh en shukri gantung tue..





ada lagi satu frame ayat kursi yang en shukri beli hari tue..lum sempat nak gantung...en shukri tue sibuk benar..tensi aku taw...

k..daaaaaaaaaaaaaa c yaaaaaaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails