Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, June 17, 2009

Muzium Kapal...2


pas dah puas bergambar kat kota a famosa tue...kmi meneruskan perjalanan ke muzium kapal lak..
antara tempat2 yang korang kena pegi lawat kalu dah sampai melaka ok...
tapi sebelum tue g muzium kapal...last pic aku nan en shukri kat kubu a famosa....


aku suka sangat nan pic nie.....

nampak cantik la pada aku...aku pun xtaw napa..siap desak2 en shukri nak amik pic gaya gini...dan hasilnyer....amatlah memuaskan hati aku....sila jangan segan silu ngaku cantik...aku xkisah...*lariiiiiikkkkkkkkkksssssssssssssss...*


pandangan muzium kapal dari kota a famosa...cantikkan....


bergedik otw nak ke muzium kapal...*eh2 mamat baju itam tue lelebey lak ko sengeh....*



keji kan en shukri..amik gambar aku gaya gini...



ha!! baru nampak kecantikan aku..wah tiba2 cantikkan....


kami yang satu ketika dulu pernah berkongsi suka dan duka....


kami lagi....

ok..masuk ikut sini yer adik2....


sila tonggengkan pala korang nyek nak baca mende alah nie..aku pun xpaham..aku dah rotate elok jerk tapi asal dah upload jadi rope cam gini....."WATCH YOUR MOUTH...eh salah la.. WATCH YOUR STEP"


abaikan muka aku giler berminyak tue....


kami berempat..

en shukri yang nantok..tue la malam orang suruh tido awal tanak..nak gak..tutttttttt...*apakah...ahhahaha larikkkkkkkkkkssssssssss...*


aku di sebalik replika kapal... dan replika tue dalam cemin taw..see terror dak en shukri amik gambar..xnampak pantulan cahaya pun kan....*ok sesapa nak cari photoghaper leh la hubungi..012-******* wah motip menyongsang ke laut...*


mr shukri and mr mawi....bersama replika HANG TUAH...


hang Q jaya...eh salah la.hahahahahah...en shukri bergaya gaya HANG TUAH....


cewah kononnyer nak kasi nampak cam candid la nie...tapi memang aku soh en shukri amik gambar gini pun...



en shukri..aku..adik nan en mawi...



atas tangga kat bilik peta...


gigih konon nak pusing menda alah tue...



en shukri pun nak gak..tapi dia telah mematahkan tangan patung tue..haip2..memang dah patah la...


ada ka rope orang dok tarik tali gaya gini..*dah macam sembelit dah ropa gini...sembelit dalam senyuman namanyer...*


pasangan bahagia...haahahahaha sila jangan muntah ok.....ye2 aku taw aku agak terperasan skit..tapi lantak la..ada aku feduliks.....tampar diri sendiri laju2 nak bagi kesedaran...hauhauhauhau

ahhahahaahha klakar siut en shukri posing cam birah aku tengok...*ana ko yang yang ajar aku kan perkataan birah nie..*


aku pun nak gak posing gaya birah....

ye2 aku taw aku nampak ayu dalam gambar nie....*larikkkkkkksssssssssssss*
ada sesapa nak amik outdoor potrait nan aku..just give me a call..wah...*matikla berangan divassssss......*


ok time nie dah nak balik dah..nak g mana lak pas nie....
jom ikut aku...ke next N3....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails