Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, October 27, 2009

Aje,,,aje,,,aje

heheheheehhehe tadi N3 emosi kan...
ok2..lupakan sebentar emosi yang terganggu tue...
skrang kita ceria..ceriakan diri kita lak...

nie semuanyer berpunca dari semalam la nie...
dok berconference email dengan my gurls semua...
tiba2 kuar ayat aje giler....aje..aje...

last2 skali kuar ayat aje sengal budak2 nie..haahahahaahhaaha
sampai tergelak2 ok aku depan pc dok melayan conference dengan my gurl's nie..
ada jerk benda baru yang kuar taw...

dah lama gila ok aku xdengar ayat aje nie..
dulu2 masa zaman bercinta terhalang dulu tue..
ye la..asyik la dengar perkataan aje jerk...

aku rasa budak2 johor jerk suka cakap aje2 nie...
skit2..aje giler...aje bena ko nie..ha macam2 aje la ada...

kadang2 cam sweet jerk dengaq kan...tapi kadang2 tue..sakit gak telinga
asyik dok aje..aje..aje...

apa2 aje la kan.....

tapi tue semua cam trade mark masing2 la kan..

apa ayat yang korang selalu dengaq @ cakap..meh la kongsi2 skit nan aku..
mana taw leh buat modal nanti.. :P
klu kat kedah apa nyek ayat yang orang suka cakap????
*lupa daratan plak sekejapan....hahahaha jangan marah no..orang kedah....
aku tetap kedahan yang sejati..jelapang padi tetap sanjungan...mood sengal tiba2...*

3 comments:

lidasyah said...

hahah ida pun org utara tp tak tau ni ayat kedah ker, penang ker.. ayatnya LOQLANQ, PELAQ.. hahahah...

POSH76 said...

aku nyer TM..kalu aku cam malu2 tuceng..aku cakap "apa bondo ko ni" hehe

Redbloodsnow said...

jelesnyerrr nengok kak eida dpt bercet ngan ur gurls. mcm zie. YM udah diblock..sobsobsob.

rindu saat berchat giler² ngan my gurls...huhuhuu

:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails