Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, October 2, 2009

berbuka puasa di pizza hut

ingat raya xleh buka puasa ke??? raya pun leh apa berbuka puasa kan..
eh awat yang tiba2 aku meraban nie...

ok2...hari rabu hari tue...
aku nan en shukri berpuasa..
biasa la kan..dah raya makan banyak sangat..
harus la kita puasa lak kan...

petang tue masa dekat opis en shukri call ajak berbuka dekat pizza..
aku pun ok jerk la..dah orang nak belanja kan...
mak soka...mak soka...


balik keja tue...harus la balik umah dulu kan..
mandi manda...tukar baju dulu..
baru la enak nak makan2...


makan roti nan mushroom sup jerk dulu sebab pizza lambat sangat..
dah kebuluran dah time tue...


aku suka makan mushroom sup letak bun cam nie...
memang mabeles jerk....


en shukri tengah pokus kat nasi mende ntah....
jap g membebel kat aku...
dia cakap isi lauk tue skit jerk...hahahahah bawang jerk lelebih...

makanan en shukri...


muka aku yang sangat selebet....

lepak2 sampai kul 8 lebih...tunggu cousin aku sampai dulu..
dah habis makan dan habis bergosip baru lah kitorang gerak...

sebelum gerak tue..masuk jj dulu..
nak cari timbang..
nak timbang berat badan..
walaweh berat aku dah 44kg...xtaw la nie naik ke turun ke...
sebab b4 posa hari tue aku xtimbang pun...
aku timbang dekat penimbang yang kena masukkan duit tue..
yang keji en shukri nan cousin aku tue...
masuk cari alat penimbang dekat dalam jj semata2 nak timbang berat..

memang sangat keji taw....
alasan xda coin kononnyer...
hampeh jerk....

dah habis menimbang berat ...kitorang pun chaloo la.....


p/s: ada pendapat cakap..kita xbleh campur antara posa sunat 6 nan posa ganti..
tapi setengah pendapat cakap bleh..tapi kita kena niat posa ganti dulu baru niat posa sunat...
yang mana satu yang betoi nie??? tapi aku campur jerk ganti dengan sunat tue...
wallahualam....

3 comments:

NeenaAnuar said...

ha'ah sis.. kite pun penah dengar cam2 'fatwa' about puasa ganti & puasa enam niee.. memang tak taw yg mana satu betol entah...

Redbloodsnow said...

pssttt..same lah cara kite mkn mushroom sup tuh. nangis giler wooo letak bun dlm mushroom sup cam g2 kan...yummm yummm.

Pepel BoNda AmaNi said...

NeenaAnuar

ha'ah kan..xtaw la yang mana satu btoi janji kita ikhlas insya-allah la kot..heheheh

Redbloodsnow

sedapkan..terasa2 keenakkan mushroom sup tue..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails