Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, October 14, 2009

Jom Speku..


tadi petang..masa aku tengah dok bizi2..siapkan user manual tuk F&N...
tiba2 telepon kat atas meja aku berdering...
ring...ring...ring....


ropa2nya bos aku...ingatkan sapa la kan..ngada taw..dari dalam bilik dia yang klu aku
kentut pun leh dengar nak men interkom2 bagai...
ingat apa la kan..dia panggil aku soh jumpa dia kejap...
ok la fine..masuk bilik dia....dengan penuh kesopanan dan kesusilaan...


ketuk pintu dulu...*bos aku sangat jarang tutup pintu bilik....selalu tue dia kasi buka jerk..
pas tue jerit2 jerk dari bilik dia tue..bila nak panggil kitorang...*






aku: yer mr F**N* (namanyer terpaksa di rahsiakan untuk kebaikan bersama..wah glamerkah bos kaw tue....)

bos : give me ur full name..address and ic no..

aku: ok...


dah aku pun kasi la dengan bos aku tue...
dah lepas aku kasi jerk..dengan kesengalan yang agak melampau..
sebab xtanya dia kenapa dia nak detail2 tue semua....
pas tue xkan tiba2 aku nak ketuk pintu bilik dia..pas tue..


dengan selamber badak jerk...tanya..eh mr F**N* tadi u mintak detail i nak buat apa nyek.....
ish aku takut dowh nak ketuk pintu bilik dia cam gitu...
walaupun bos aku adalah amat jarang skali
marah dekat aku....*wink..wink...aku kan anak emas bos aku..nie budak2 kat opis aku yang cakap yer...aku pun xtaw la anak emas ke..perak ke..silver ke..platinum ke...*




weii korang rasa2kan...napa nyek bos aku mintak semua tue...
takut siut...tiba2 aku pikir..ish bos aku nie nak kasi aku warning letter ke....
*ada la tue keja jahat yang buatkan aku takut kan...wkakakakakakakakaka*



weiiiiiiiiiii napa bos aku mintak detail aku sorang jerkkkkkkkkkkkkk
ish nie yang buatkan aku rasa nak demam nie...
mula la rasa kencing xlawas semua,...ya ampunnnnnnn
esok rasa cam nak mc jerk...huahauhauhahauahuah~memang dah dasar pemalas tahap lipas kan..alasan la ko nak mc kan..~






1 comment:

Deqna said...

nak kasi bonus kot... tu dia nak sign cek kot..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails