Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, October 25, 2009

sodap wehh...percayalah..

semalam ada orang kasi aku buah mangga muda beb...
pehhhhhhh sedap tue...cicah nan kuah rojak...
klu ada kuah rojak mak bee lagi sedap...

tapi kat umah aku xda kuah rojak mak bee...kuah rojak jenama lain..
xkisah la....kan..janji kuah rojak....

*ooppsss sebelum tue..sila jangan dok speku lelebih yer...aku bukan ngidam...
aku baru lepas bulan mengambang ok.baru 2 hari......*


alamak xnampak plak kuah rojak nie..


abaikan aku yang agak keserabaian tue nyek...
aku nak promote kuah rojak tue jerk...


hahahah position yang sama jerk...
tengok sampai lebam...


ohhh nampak tue mangga muda tue....
aku dapat 3 biji..tapi aku dah makan sebiji..so tinggal lagi 2 biji sajork...
*nampak kotak tisu pun nak kaler purple gak....*

aku kalu makan mangga muda cicah cam nie..aku suka kopek kulit....
eh aku klu makan buah2an memang suka kopek kulit la...
epal ke..lai ke..semua aku kopek kulit....
cam xleh nak telan jerk klu ada kulit....tersangkut kat halkum...wakkakakakakakaka


jemput makan meh...


sodap syehhhhhh....

nak cari mangga lagi la...kat umah sapa ada buah mangga...meh rrr skit...:P
*wink..wink...*

4 comments:

NeenaAnuar said...

uuuuuuuu... bestnyer makan mangga & kuah rojak tuee... kite kalau balik perakk selalu singgah beli kuah rojak tuuee.. sdp! :D

nasaoji said...

kt suka mkn jambu batu ngn kuah rojak!...

la ni, duk lantak jambu batu ngn asam tuu...nyum.nyum...

Deqna said...

yer.. rojak mak bee memang sedap....nanti balik utara kirim satu botol yer..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar

sedapkan makan mangga nan kuah rojak cam tue...pehhh

nasaoji

yumm...yumm...sedap gak tue...

Deqna

bleh2..nnti kita balik kedah kita belikan nyek... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails