Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, October 23, 2009

Bekpest ke Breakdown,,,

aku bersiaran langsung dari opis...
amik kesempatan sebab hari nie satu hari..sibuk melampau kan...
jam lum kul 6..aku dah tension..malas nak buat keja...

apa lagi kan...harus lah ku menghapdet blog ..isi masa lapang
sementara nak tunggu jam kat punch card tue tukar ke nombor 18:00

nie sebenarnya aku beli tuk bekpest pagi tadi..
tapi sebabkan dari pagi bawak ke petang aku adalah sibuk...
sampai lupa ok..nak makan..
ya ampun....nasib baik laki aku xtaw...
kot x..harus kena bebel sampai berdarah telinga nak dengaq...


muka sedih xsempat nak bekpest...
nasib baik kueh aku xbasi...


macam2 jenis kueh ada.....


6 ketul kueh aku beli....2 hengget sajork...


semua kueh2 nie sedap oooo....
aku suka beli kueh kat makcik umah aku tue..
sedap btoi.....
nak tanya resepi la nanti...wakakakakakakak nak caras bisnes makcik tue nampak...



sebelum makan...
kita amik bawww dulu....
dalam opis ini ada undeng2...
wakkakakakakakaka


eh asal lak muka sedih lagi nie....
*sedih sebab en shukri call cakap dia balik lambat skit malam nie...
uwaaaaaaaaaaaaaa dah aku buat dinner jerk la kueh2 nie semua....*

k la...jam dah menunjukkan ke angka 17:59p.m
aku nak balik....
byeeeeeeeeeeeeee jumpa hari isnin...

3 comments:

NeenaAnuar said...

alaa.. ciannyer en. shukri balik lambat lagi yer malam nie.. tak per.. hujung minggu nie spent time together2 yerr..

Unknown said...

ko mmg ada gaya leh buat iklan..hehe

Norlida said...

ala tomeinya muka cedih dia.. cute la kak.. biar jauh dimata dekat dihati kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails