Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, October 15, 2009

makan2 di opis

selasa lepas kat opis aku ada buat makan2..sempena hari raya...
xda la buat besar2an pun...
buat kecik2lan jerk..tapi kenyang dan padat la jugak perut kan..
kena lak hari tue kesihatan adalah sangat tidak stabil..
so cam xbrapa nak menikmati makanan sepenuhnya la...
huhuhuhuhu kesian kan kat makanan tue...*alasan baikkkk punyyyaaa...jerit cam iklan mamee tue*



best jerk mak buyong nie makan...



makanan2 yang ada...
*skali tisu toilet tue ko kuarkan kat atas meja..ish2..sangat2 taw diorang nie..*

rendang ayam yang superrr sodap....



nasi impit...


tempat receptionist yang kosong......
ha tue la nama company aku...

kueh koci nie pun sodap gak...tapi aku sempat makan seketul jerk...huhuhuhuhuhu


kuah kacang....


kueh apam yang bery the kalerful...i lloooiiikkkkeeee


muka2 orang gumbira dapat makan...makan..makan..makan..oh nikmat...


nie budak satu department dengan aku jugak..

MR zaki yang tengah nak makan ubat...


abang Ajak yang kenyang sampai dok usap2 perut...

buruk perangai taw...hehehehe


ohh baru muncul muka Puan Blogger...

suka baju aku tue..kaler ferfel kan..harus la sokaa.....


kak mita..wif..PM..project manager..wakkakakakakaka

*syhhhh akak totop mulut kaw e2...*

lepas dah kenyang2 perut hati pun dah senang..

baru lah dapat memulakan kerja dengan senang kan..

tapi sebelum naik tingkat atas buat keja..

harus lah di tapau dulu kueh2 yang ada...


nie la kueh yang aku tapau...tapi kenapa kueh koci tue aku dapat makan seketul sajork..

uwaaaaaaaaaaaaaa..ish tiba2 aku teringin nak makan kueh koci lagi la...

:P


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails