Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, October 27, 2009

Bekalan di hari tua...

tajuk kasi gempak..dan kasi bikin orang tertanya....
tapi sebelum kita story layan dulu..muka tuan tanah....


alamak tudung senget plak..abaikan tudung senget tue..janji otak xsenget sudah..
hari nie mood biru...*mood jerk ok...otak lum blue lagik...*


hahaha aku lagi...kasi tengok sampai loya tekak...


apakah yang tersembunyi di sebalik beg ijo tupperware e2...


kasi close-up skit...

nak taw apa kah isi dalaman beg ijo nie...

tadaaaaaaaaaaa..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|




sebenarnya hari nie aku bawak bekal datang keja...
*jimat nak simpan duit uat downpayment beli umah banglo...wakakakakakak sila percaya...*


nasi berlauk ayam masak kicap...bersama sambal ikan bilis goreng...
ohh tidak ku lupa kicap....aku nie makan nasi harus ada kicap...baru ralit skit aku makan..
klu xda kicap nie cam kurengggg skit..xda kick....



kasi close-up skit bekalan aku....

aku masak sebab hari nie en shukri ada kat umah..
dia pegi keja petang..sebab ada stok take lagi..
nanti dia leh makan nasi kan kat umah..*ha..kan aku dah cakap aku nie isteri mithali..wakakakakakakakakkaka tolong jangan betolkan cermin mata anda membaca statement ini..*
dah alang2 tue aku bawak la bekal skali datang keja...
jimat pun jimat gak.... :P...



licin ok aku makan....errrkkk alhamdullilah..kenyang...


muka puas hati sebab perut dah kenyang....


tapi aku dulu memang suka bawak bekal datang keja...
sebab kadang2 tue cam malas nak kuar makan kat luar...
xtaw nak makan apa la..klu dah kuar tue...baik aku bawak bekal...
tapi xda la hari2 aku bawak bekal...kang kaya terlampau lak aku..dok bekal semedang...
sian ok tokei2 kedai makan tue...kekurangan sales sebab aku xdatang makan..
~wakakakakakakakakak~


14 comments:

Aujinz said...

Alaaa.. (sesat lagi...)

Saya sangat suka kicap... kicap pun sangat suka saya sebab saya suka dengan dia.. tanpa kicap, selera tak bermakna..tanpa saya, kicap tu membazir saja...dua tiga minggu nie kicap merajuk ngan saya sebab saya tak usik dia... tapi kicap kena paham..saya on diet skang nie.. lepas diet..kita bermesra lagi yer...

dah.. mane pintu kluar nie......

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahahaha xbawak kompas ke nie..sokmno dok sesat nie..heheheheh

kicap bertnya kenapa ko perlu berdiet..obesiti kah ko sampai perlu berdiet..wakkakakakakakaka...xpa..ko simpan kicap dalam peti ais..insya-allah xbasi..hehehehehe

dah jmpa lum pintu kuar nie??? ya imseng mata kaji..sama insen...wakakakaka

Aujinz said...

kompas ade..tapi pointer dier tunjuk ke wilayah Wujian...(..made in china..)

Kena maklumkan dengan kicap.. bukan obes..tapi saya sedang berurusan dengan saya punye penimbang.. dua tiga menjak nie dier selalu cakap bohong....penimbang saya suka bagitau lebih lebih pasal berat saya..saya sangat marah!

baiklah... pintu telah dijumpai...

iedaLUVsham said...

ekekeke!!! muka tgh kenyang tu yang tak tahan, kekekke!!! ;p

Deqna said...

memang mithali.. siap masak tuk laki gituh...

ok gak tu kan bawak bekal gi ofis..leh simpan duit beli rmh bungalow kan..hahahahaha... kita serupa, makan nasi mesti kena kicap sekali.. baru lah syiok kan..

lidasyah said...

fuh sedap tu.. mkn bekalan sendiri lagi puas hati.. ida pun rasa cam nk tiru akak la.. later2 nk berbekal jer.. senang kan...

zura@iwan said...

wahh..bagus2 bw bekal..save more kan..hikss...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

iedaLUVsham

hahahahaha muka limited edition ok...

Deqna

hahahahah cam mak2 masak tuk anak2 jerk kan...hahahaha amin2..mana taw dapat beli banglo nyek nnti..ekkekeke..ohh kicap adalah sedap kan..

lidasyah

eheheheh jimat kan..bawak bekal nnti kasi impom skit leh kita tkar2 menu..heheheheh

zura@iwan

yups save moreeeeeeeeee... :)

nasaoji said...

kt pun antooo kicap ooo!!!...

POSH76 said...

beb aku pun giler kicap kekadang makan nasi lemak pun letak kicap....

bekal dari rumah lagi sedap.....hehe

puanstoberi said...

hai..pnstoberi masuk melawat puan purple.. :)

s h a r v i na said...

ahahaha..
lawak la akak nih..
kak, ble nak masak tuk saye nih?

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nasaoji

sedapkan makan nasi letak kicap...

POSH76

ahahahahah ko memang yang..nasi lemak pun letak kicap ke???

puanstoberi

selamat melawat pnstoberi..
datang lagi ye..:)

s h a r v i na

bleh2 xda hal..nanti datang jalan kat umah akak..akak masak sambal ikan bilis . :P

NeenaAnuar said...

huh.. ingatkan apa lah tadi bekalan di hari tue.. hehehe..

ooohhh.. leh geng ngan en. teman! dia memang penggemar setia si kicap!!

but bestt arrr tengok masakan sis.. walaupun tak berapa clear.. tapi nampak camm sedap jeK! *pujian ikhlas ok!*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails