Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, October 27, 2009

Laksa Kuah Putih..

peringatan.....nie bukan LAKSAM ok...
nie adalah laksa yang kuahnya kaler putih... (sama cam kaler kuah laksam..)
aku pun xpenah makan laksa gini sebelum nie...
hari tue my prenz ada buat makan2 skit kat umah dia...
sebabkan kitorang semua xpenah makan laksa kuah putih nie..


jadinya my prenz nie jadikan lah laksa kuah putih nie menu tuk kitorang hari tue..
tapi kesian gila k...dia dah la masak banyak..tiba2 sapa2 pun xdatang umah dia...
aku pun dah nyaris2 xdapat pegi gak umah dia hari tue...

ada konflik skit...*wakakakakakakkaakkakakaak*
nasib baik la...emosi dapat kembali stabil dengan cepat...dapat la aku g umah my prenz tue...

kitorang di jamu dengan laksa kuah putih...
en shukri pun xpenah makan laksa nie sebelum nie kan..
mula2 tue dia cam takut2 nak makan...

jap g dah makan semangkuk....siap tambah lagi....pehhhhh sodap la mak jem...nanti leh uat lagi no....
*eh mak jem dah majuk xnak masak dah ok...*


nie la laksa kuah putih tue....*nampak cam laksam jerk kan...*



alamak flash nie silau la....*dapat letak sambal tue banyak skit baru mabeles...*

sebabkan my prenz nie dah masak melampau banyak kan..
jap g member2 semua xdapat datang kan...
dia tapau kasi aku bawak balik laksa nie...
semalam aku layan makan laksa nie jerk la...layan laksa malam2..

*tiba2 rasa cam nak buat laksa kedah lagi la...*




7 comments:

♥ladykiki♥ said...

dia nya kuah sdp. Tp mee dia i xdpt nak mkn. Bla msk mulut.xreti nak telan. Hahaha skali je mkn

::PoRcUpiNe:: said...

waaaaa..
knp nmpk mcm sgt sedapp??
laksam ni masam x?

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

♥ladykiki♥

ha'ah kuahnya sangat sedap..heheheh...

::PoRcUpiNe::

sedap sangat kuah dia...mana ada masam yang..kecuali letak perahan limau tue..

Deqna said...

haah kan mcm laksam jer kan rupa kuah dia tuh....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna

sama jerk lebih kurang cam kuah laksam tue..

nasaoji said...

laksam sbeno lg nyum nyum kak!..

alamak, tingi la pulok!

NeenaAnuar said...

ishh.. cam sama gilerrss jer like Laksam.. tapi memang nampak mabelesss lar laksa kuah putih tuu... yumm yumm...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails