Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, October 15, 2009

Bukit Subang

lepas balik dari jinjang....aku g sebis keta dulu kat bengkel
en zam kat kampung melayu sungai buloh tue...
lepak2 kat umah diorang dulu..abiskan kueh raya kat umah kak miow baru la kitorang
g bukit subang plak...~HUAHAUHAUHAUHAUHAU~

siap dapat bekalan buah rambutan penuh satu plastik la sebelum balik tue...

sampai kat bukit subang dah pukul 7 lebih...
dah la kul 8 lebih en shukri dah janji nan kawan2 dia nak ke pandamaran plak..
memang sangat rushing la aku kat umah kawan aku tue...
xsempat aku nak makan puas2 steamboat kuah tomyam tue..
sangat sedap ok..makanan kat umah kawan aku nie...
*xsempat nak amik gambar banyak2 sebab rushing kan....*

ohhh lupa plak..kawan aku yang dekat bukit subang tue..
bukan la buat open house...dia just buat makan2 sempena besday anak2 dia jerk..
dia pun jemput kenalan2 rapat dan sedara dia jerk...



amoih..mulut en zam tue..sedap xsangga la tue makan steamboat..

almaklum la...nak kaber duit tol guthrie katanyer....ahhahahahaha

keji..keji...



kek besday...aku siap tapau ok..sebab xsempat nak makan kat sana...


muka tengah kaber...sebab makan steamboat yang kuahnya tengah
menggelegak....
kul 8.15 cam tue kitorang gerak ke pandamaran plak...
memang beraya sakan la aku hari tue...
habis satu kl n selangor aku tawaf....
masa kat dalam keta..cousin aku xhabis2 dok ngomel cakap xsempat
nak makan puas2..hahaha dah la makan time kuah tengah menggelegak kan..
memang sangat mencabar la...
p/s: kak zue..nanti buat lagi nyek steamboat kuah tomyam tue..sangat sedap...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails