Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, October 1, 2009

sepupu sepapatku..

hari raya kedua....pagi tue sementara nak bersiap2 tuk balik jitra..
aku dok amik borak2 dulu nan makcik2 aku nan cousin2 aku semua...
al-maklum la..klu nak balik umah en shukri aku memang sengaja
nak melewat2kan masa...

kejam jugak la bini en shukri nie kan....

lagipun aku dok tunggu abang aku balik dari umah tokwan aku (belah bapak aku)
sebab abang aku dah nak kena balik lumut petang tue kan...

en shukri dah lama siap..aku mandi pun belum..
kena lak hari tue aku mengalami cirit birit...huhuhuhhuhuhu
alasan la kan...

sambil dok berborak nan makcik2 aku..diorang dok planning nak g padang besar esoknyer...


tengok la maksu aku susun selipar2 tue semua...siap pesan nanti susun balik selipar tue..macam mana diorang amik macam tue kena susun...
xda maknanyer...budak2 tue..5minit jerk ok la..pas tue..sendiri maw ingat la kan...


cousin2 aku...adik amsyar..hafiz nur iman..baby syafiqah..nan kakak...

eh tiba2 muncul lak mama aku dalam gambar nie....tue la mama aku...
mati la mama aku taw aku letak gambar dia xbertudung dalam nie....


adik ammar...anak maksu aku...cute siut geram jerk aku nan dia...
kuat melalak..tapi klu dia melalak ko sumbat jerk mulut dia nan makanan kompom
dia stop melalak...gila kuat makan taw budak kecik..patut la cute mute...


pokok cendol..xdan nak rembat pokok tok aku nie...
aku suka sangat nan pokok nie....
tapi tok aku kata nak bawak balik kl xleh yang besar2 cam nie..sebab nanti takut patah kan...
~tok tolong semai sat pokok nie na...hehehehehhehe~

anak2 maksu aku dengan en shukri...


dulu diorang panggil en shukri abang besar....tapi skrang dah tukar jadi abang shok'ri..heheheh hampa la...macam2 nama taw panggil kat laki kekda

si kecik tue..bukan main lagi pandai betoi klu orang nak amik gambar dia...
rela tadah muka tue...heheheh ko nie la ammar...

lepas habis dok amik gambar depa nie baru la
aku hegeh2 nak g mandi dan bersiap..
nak balik jitra plak..
kesian en shukri nak balik kampung halaman dia la pulak kan...


p/s: masih xda gambar aku dalam N3 nie...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails