Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, October 24, 2009

Layan Beb...terhibur aku..

skrang kan dah start balik cita sehati berdansa...
aku layan btoi ok tengok rancangan realiti sehati berdansa nie..
terhibur la...leh senyum sengih sorang2 klu aku tengok sehati berdansa nie..

musim ke-3 nie... peserta pun bleh tahan la jugak..
aku paling seronok tengok pasangan didie memang sempoi habis..
gelak2 jerk....pasangan sazzy pun sempoi...
semua la sempoi sebenarnya...
xda la yang ober2 cam taun lepas kan...

taun lepas tue ada satu dua pasangan yang sangat getik aku tengok...
nyampah siut..cam ko jerk la berlaki bini kan...
*emo di sini....sila abaikan...:P*



malam nie tuk pes time rancangan nie...memang best gila...
tapi biasa la kan..pes time nie...masing2 pun cam keras2 skit kan...
tapi aku rasa cam si CAT farish tue sangat2 la.pilih kasih....
mentang2 la si usin tue kawan dia kan...
markah kan main punya tinggi kasi ...

walhal si usin tue jerk yang best pun nari..bini dia biasa2 jerk..ish...xsuka taw....

pengacara lak ok2 jerk la...
biasa la scha kan pes time gak jadi pengacara tuk rancangan nie..
so macam kekok2 skit la...
maybe nanti tuk episod2 seterusnya ok la kot...

tapi apapun tuk malam nie semua ok2 jerk la....
buat permulaan kan...kita tunggu minggu depan...

k la..aku nak layan cerekarama plak...bosan siut..
malam nie pun en shukri kena stok take lagi..arggggghhhh nyampah taw...

*btoi ke en shukri nie dok stok take...stok take nie..nak kena siasat CSI nie...ish2 xbaik berprasangka buruk ok kat laki....terang2 dia pake baju mydin tadi sebelum kuar umah...*

5 comments:

Unknown said...

beb aku pun baru layan sehati berdansa kali ni bess takde couple yg perasaan cam dlm donia ni dia sorang jer ada laki...

nanti aku nak buat entry khas utk musim berdansa berdasarkan penilaian aku bkn juri musim ni yg entah apa tah...pilih bulu...

prasangka sikit dkt somi takper itulah tandanyer syg...hehe

::PoRcUpiNe:: said...

Musim ni best x?
i xtgok lg..tp i minat sgt dira n sazzy:)

Norlida said...

ya sgt best.. enjoy tul tgk.. tak sabar next week.. yeah didie my favourite couple..

NeenaAnuar said...

kite tak dpt lagi tengok da first episod nie.. kene check out ulangan dia nie... hehehehee...

Pepel BoNda AmaNi said...

POSH76

ha'ah nasib baik la kan..musim nie ok2 skit peserta dia...hahahah dah ku komen dekat N3 ko yang oii..

::PoRcUpiNe::

besttttttttt musim nie..next week tengok taw..yang

lidasyah

bestkan didie n couple...

NeenaAnuar

sila pastikan neena xketinggalan tengok ulangan taw..ehehehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails