Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, October 6, 2009

cuti raya

asyik la dok crita pasal makan ja kan...
ok lupakan pasal makanan buat seketika...
seketika ja taw...sat g ada lagi N3 pasal makanan akak menyusul..


hari sabtu minggu last cuti raya tue...
aku pegi berjalan umah abang aku dekat lumut...
xda keja sangat dah tue..
sabtu pagi sampai kl dari kampung...
sabtu petang lepas en shukri balik keja..
laju2 kitorang g pudu amik tiket bas...
g umah abang aku lak...

gila bosan dah xtaw nak buat apa kat umah kan..
langsung aku ajak en shukri g lumut...
nasib baik dia ok jerk..
lagipun aku nak g amik keta aku dekat sana kan..
kebetulan lak family aku ada jugak kat sana..
tue la mengeletis jerk aku nak g jugak tue...

nasib baik la ada tiket bas kan...
hazab sangat naik bas ok..walaupun bas tue..adalah sangat selesa..tapi
sangat la sengal drebar tue bawak...
punya la lama...
naik hangen lak aku....

sampai dekat lumut dah kul 8...
diorang pakat2 nak kuar makan..nan lepak2 dekat pekan lumut tue..
xsempat nak mandi kitorang terus jerk kuar....


bergambar dengan ikan todak....


tengah lepak2...depat waterfront...sementara tunggu cousin2 aku..
main2 dekat c2...



motip nak gak letak gambar yang kabur2 nie...


tengah pujuk cousin aku yang nak turun dari stroller tue...


nie la budak cinonet yang nak kuar dari stroller nie...
geletis dia dok dalam tue...
sedangkan abang2 dia yang lain dok berlari2 kat luar tue kan..


aku nan my paksu...
ohhh tidakkkk muka dah stok berminyak 3 kali saringan dah nie....
maw nyer xberminyak...
dari kul 2 ko sampai ke tengah malam....


nan cousin2 aku....

lepas dah habis lepak2 posing2 dekat depan watefront tue..
kitorang g serang kedai makan lak..
yalah time tue masing2 dah pakat kebulur dah...
dah kul 11 lebih ok...xmakan2 dinner lagik...
kurus pinggang aku tahan makan taw...


gambar makan2 xda...gambar dah habis makan lak yang ada....
masing2 punya pinggan dah clear dah...

dah habis makan..dah penat dah masing2...baru la pakat2 reti nak balik kan...
balik umah abang aku....
lepak2 lagik...gosip2..ngumpat2 nan makcik2 aku...
mata dah berat dah...tapi sebabkan ada jerk gosip2 hangat kan..
langsung paksa mata nie..jangan pejam...
*ish2...gila kak nam kan...*

esoknyer..bangun pagi...masing2 pakat dah siap2..
nak balik...
aku balik kl..sedara2 aku balik taiping....penang dan kedah...


tapi sebelum kitorang balik tue...
kitorang menyinggah la dekat teluk batik dulu...
bekpest lagik dekat sana..pas tue makcik2 aku beli baju...
kitorang melepak lagik posing2...



sama pesen jerk kitorang posing kan...
automatik jerk nie..bukan dok plan nak posing gaya cam tue pun....


dengan anak buah..cousin..makcik2 dan paksu aku....



sebahagian dari sedara mara aku...


dah ropa ceti dah aku nie..payung kiri kanan tangan....


sampai bersila2 aku semangat dok mengumpat...


scandal baru aku...eh2 x la..nie cousin aku...
tengah dok ngengdeng nak taw gulpren dia sapa....
tapi hampeh dia tanak bagitaw aku..
dia taw nanti aku bocor rasier bagitaw mama dia...


muka pokus dok dengar makcik aku bergosip...~wakakakakakaka~



lepak2 sambil posing2 sampai kul 12 lebih..
baru lah kitorang beransur pulang...
gerak sama2..tapi berpisah dengan haluan masing..dekat trafic light siput besar dekat town lumut...

best btoi dapat bercuti sekali sekala cam nie...
walaupun my mum xjoin...tapi still enjoy...
xpa..this december ada other family trip...

ish xsabar nak tunggu bulan 12 nie...
manakah destinasi percutian seterusnyer....*wink..wink...*











































No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails